mpruszek Opublikowano 16 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2019 Witam silnik DF 50 - 2007 r. 300 motogodzin 90 % czasu stosowany w trolingu, co sezon nowe oleje, świece. Czasami (2 razy w sezonie ) potrafi zgasnąć (przeważnie podczas torolingu) , po czym nie ma problemu z odpaleniem. Przeczyściłem wszystkie styki preparatem do styków. Niestety nie pomogło gdzie szukać usterki ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ikis Opublikowano 17 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2019 Skoro przy wolnym pływaniu to może ciśnieniowy na magistrali olejowej) wyłącznik zapłonu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mpruszek Opublikowano 17 Lutego 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2019 wydaje mi się (jestem laikiem), że gdyby to był problem z ciśnieniem oleju, to włączyłaby się kontrolka ciśnienia oleju Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Davson Opublikowano 17 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2019 Sprawdź filtr paliwa jeżeli na wtrysku mogą być dwa. Może spadać ciśnienie paliwa na wolnych. I silnik gaśnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domina w Opublikowano 18 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2019 i pompe paliwowa (cisnienie i wydatek) lub połaczenie węza zasilającego paliwowego zbiornik -silnik złaczka ,kiedys mi zrobiła psikusa zlikwidowałem i nie było problemu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mpruszek Opublikowano 18 Lutego 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2019 dzięki za sugestie, będę szedł w tym kierunku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.