JacobM Opublikowano 28 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2021 Witam, Nabyłem motorówkę Quicksilver 500, z silnikiem zaburtowym SUZUKI DF 70. Niestety od dnia pierwszego pojawiły się drobne problemy: - po kilkunastu min. pływania i wygaszeniu silnika, nie chciał zapalić jakby rozrusznik nie miał siły zakręcić (3-4 strzały i odpalił) - wymieniłem akumulator, problem znikną do czasu rozgrzania silnika ale było lepiej - diagnoza zły akt. zwykły samochodowy - wymiana na żel, dzieje się to samo - na zimnym - zawsze na strzała - manetka SUZUKI NA125 - akumulator ma ładowanie - instalacja elektryczna nie wygląda zachwycająco - może ucieka prąd Poszukuję: - podpowiedzi od czego zacząć? - rozrusznik - manetka - instalacja - czy może z silnikiem problem? - schematu elektrycznego do SUZUKI DF 70 w celu ogarnięcia tego bałaganu! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 28 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2021 Witaj Nie napisałeś czy rozrusznik nie chce zakręcić czy silnik ( przy prawidłowym kręceniu rozrusznikiem) nie chce się uruchomić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JacobM Opublikowano 28 Lipca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2021 Na zimnym rozrusznik kreci jak nowy! Po nawet 10 min w ruchu, przy próbie odpalenia wydaje się jakby nie miał siły przekręcić (jak w aucie które zostawisz na światłach i brakuje prądu w akumulatorze). W większości takich przypadków, nagle za 3-4 próbą odpalenia - odpala jak gdyby nigdy nic. Odkręciłem osłonę, w celu manualnego odpalenia na linkę ale musiałbym być conajmniej "Pudzianem" żeby się udało. Mam wrażenie, że stacyjka może też płatać figle. Dlatego też bardzo zależy mi na schemacie elektrycznym, może gdzie masę gubi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 28 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2021 Mówisz masz; Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JacobM Opublikowano 29 Lipca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2021 Dziękuję! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pabblo_lodz Opublikowano 5 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2021 Sprawdź styki kabli przy przekaźniku, Ja mam długie kable 4M bo aku w konsoli. Musiałem zmienić plusowe oczko z 8mm na 6mm, bo raz palił, a raz nie.. Brak dobrego kontaktu.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysztofCz Opublikowano 10 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2022 Nie piszesz czy zrobiłeś. Nie musi to być wina elektryczności ale może być mechaniki. Zdejmij pokrywę rozrządu, kluczem 24 zakręć kołem zamachowym na zimno i na ciepło. Jeżeli będzie różnica to możesz mieć przytarty silnik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.