jaeo Opublikowano 22 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2012 Witam, Mam mały problem, jestem niedoświadczony w obsłudze silników spalinowych zaburtowych. Zastanawia mnie dźwię szczególnie kiegy sinki troche pochodzi (wyje, piszczy) na biegu na jałowym nic nie słuchać. Wymieniłem olej w spodzinie i w silniku ale to wygląda jakby jakieś łożysko po drodze między silnikiem a spodziną. Czy tam się coś smaruje lub nie wiem. Jakieś 2 tyg temu silnik wypadł mi do wody po kolana i leżal tam 2 sec. Odpalił po wyjęciu bez problemu ale czy możliwe żeby woda dostała się gdzieś ?? prosze o pomoc. Z góry dziękuję Jarek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raczekp1 Opublikowano 23 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2012 a olej w silniku powinno byc ok 0.5l pewny jestes ze kolektor nie zassał wody? upadek na rączke biegów mógł skutkowac wygieciem popychacza biegów pod silnikie wewnątrz kolumny moze nagraj film i daj na you tube i podrzuc link moze tak bedzie łatwiej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaeo Opublikowano 31 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Października 2012 Witam ponownie. Okazało się że jedno z łożysk w spodzinie nie chodziło płynnie. Pod palcem miało miejsca gdzie odrobinę przyłapywało. Dawało to efekt skrzeczenia trzeszczenia i piszczenia podczas pracy. Po wymianie jest ok. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.