tomeklpu Opublikowano 15 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2020 Dzień dobry mam dwa kłopoty a mianowicie 1) kupiłem uniwersalny obrotomierz kus i za nic na świecie nie mogę go ustawić wolne obroty tego silnika to 750-800 według instrukcji. Jak ustawie na tym obrotomierzu Kus na jalowym 800 to jest dobrze ale po chwili spada np na 600, Kupiłem oryginał Suzuki ale chyba szrot bo albo nie pokazuje nic albo zamyka skalę, mam też od Yamahy i to samo się dzieje Obydwa szroty? Dodam że z tyłu ustawione 6p czyli 3 cylindy. Czy może sygnał nie z tego miejsca? Teraz mam sygnał z manetki żółty kabel 2) silnik jakby się dławił przy dodaniu gazu, ale i objaw dławienia się przy zabawie trymem jak na filmie. Dodam też że problem z dławieniem się silnika przy trymowanie nie jest cały czas, sporadycznie. Ale czuć że silnik nie wkręca się na obroty bo nawet była różnica po zwodowaniu może pierwsze dwie godziny jak szalona pływała nawet ponad 60 km/h a teraz ledwo 40. Gazniki nie przelewają jeden zawroek od pływaka był wymienany i jak pisałem z 2 godziny było ok, gdzie szukać problemu cewki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
musti Opublikowano 15 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2020 Z tymi zegarami KUS sa kłopoty z kalibracją, nie pamiętam czy się udało, ale poszukaj na forum bo już było. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomeklpu Opublikowano 15 Czerwca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2020 Z tymi zegarami KUS sa kłopoty z kalibracją, nie pamiętam czy się udało, ale poszukaj na forum bo już było. Było było, ale z tego co właśnie wyczytałem wątek stanął w miejscu. Specjalnie kupiłem oryginał żeby skalibrować a tu szrot-ale ryzyko wliczone Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Podmiejski Opublikowano 15 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2020 6 P to nie żadne 3 cylindry tylko ilosć magnesów w kole alternatora. Jak się bawisz trymem słychać że ci odcina jeden cylinder Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomeklpu Opublikowano 15 Czerwca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2020 6 P to nie żadne 3 cylindry tylko ilosć magnesów w kole alternatora. Jak się bawisz trymem słychać że ci odcina jeden cylinder Czy wybiorę 4, 6 czy 12 to albo wskazówka leży, albo zamyka zegar. Możliwe żeby sygnał przy manetce był nie z tego miejsca? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Podmiejski Opublikowano 15 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2020 No od tego bym zaczął bo jedna z pierwszych rzeczy rzeczy jaka przychodzi mi do głowy to zwarcie robione przyciskiem trymu i powodujące odpadnięcie najsłabszego cylindra..uważałbym bo zwarcie zagraża poważnym nieszczęsciem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mike217 Opublikowano 15 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2020 Sygnał do tego zegara musisz pobrać z jednego przewodu schodzącego z cewki ładowania . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomeklpu Opublikowano 17 Czerwca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2020 Sygnał do tego zegara musisz pobrać z jednego przewodu schodzącego z cewki ładowania . Jesteś wielki i masz rację mam schematy do tego silnika co prawda mój jest z 95, a schematy z 98 ale kolory kabli się pokrywają więc raczej to samo. Teraz mój żółty kabel przy manetce idzie do 8 A według schematu 8 to CONDENSER CHARGE COIL ??? Natomiast cewka ładownia u mnie na schemcie to 7 BATTERY CHARGE COIL i idzie 3 RECTIFIER :P Dobrze rozkminiam? Jutro sproboje znalesc chwilkę i przerzucić kalble, co powinniem wybrać w takim razie na zegarze? 4,6,12? Kabel oczywiście żółty z cewki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mike217 Opublikowano 17 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2020 Przewód z cewki obojętnie który . Ca do nastaw to nie wiem jak zbudowane jest koło magnesowe . Popróbuj a trafisz na pewno na luzie obroty około 900 . Ten obrotomierz bardzo ładnie działa . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Podmiejski Opublikowano 18 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2020 w Tohatsu jest tak że obrotomierz podpina się między przewody ładownia - nie ma "masy". Ładowanie - swoją drogą a sygnał do obrotomierza swoją. Wisi na obu przewodach (żółty i biały) i bierze stamtąd i zasilanie i liczbę impulsów zależną od ilosci magnesów w kole ....przejrzyj dobrze tę manetkę bo tam może być "robocza maniana" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mike217 Opublikowano 18 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2020 Obrotomierz marki kus potrzebuje minusa z akumulatora który jest oczywiście galwanicznie połączony z blokiem silnika . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.