Skocz do zawartości

Suzuki DT 65 kalibracja obrotomierza/ silnik nie wkręca się na obroty dławi się


tomeklpu
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Dzień dobry mam dwa kłopoty a mianowicie

 

1) kupiłem uniwersalny obrotomierz kus i za nic na świecie nie mogę go ustawić wolne obroty tego silnika to 750-800 według instrukcji. Jak ustawie na tym obrotomierzu Kus na jalowym 800 to jest dobrze ale po chwili spada np na 600,

Kupiłem oryginał Suzuki ale chyba szrot bo albo nie pokazuje nic albo zamyka skalę, mam też od Yamahy i to samo się dzieje

67a1eaa444a3.jpg

26348b2836e0.jpg

 

Obydwa szroty? Dodam że z tyłu ustawione 6p czyli 3 cylindy. Czy może sygnał nie z tego miejsca? Teraz mam sygnał z manetki żółty kabel

 

2) silnik jakby się dławił przy dodaniu gazu, ale i objaw dławienia się przy zabawie trymem jak na filmie. Dodam też że problem z dławieniem się silnika przy trymowanie nie jest cały czas, sporadycznie.

 

 

Ale czuć że silnik nie wkręca się na obroty bo nawet była różnica po zwodowaniu może pierwsze dwie godziny jak szalona pływała nawet ponad 60 km/h a teraz ledwo 40.

Gazniki nie przelewają jeden zawroek od pływaka był wymienany i jak pisałem z 2 godziny było ok, gdzie szukać problemu cewki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tymi zegarami KUS sa kłopoty z kalibracją, nie pamiętam czy się udało, ale poszukaj na forum bo już było.

 

Było było, ale z tego co właśnie wyczytałem wątek stanął w miejscu. Specjalnie kupiłem oryginał żeby skalibrować a tu szrot-ale ryzyko wliczone

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sygnał do tego zegara musisz pobrać z jednego przewodu schodzącego z cewki ładowania .

 

Jesteś wielki i masz rację mam schematy do tego silnika co prawda mój jest z 95, a schematy z 98 ale kolory kabli się pokrywają więc raczej to samo.

 

Teraz mój żółty kabel przy manetce idzie do 8

6132be865b49.jpg

A według schematu 8 to CONDENSER CHARGE COIL ???

 

Natomiast cewka ładownia u mnie na schemcie to 7 BATTERY CHARGE COIL i idzie 3 RECTIFIER :P

a69586cfb615.jpg

 

e3c6c0302c84.jpg

 

Dobrze rozkminiam? Jutro sproboje znalesc chwilkę i przerzucić kalble, co powinniem wybrać w takim razie na zegarze? 4,6,12? Kabel oczywiście żółty z cewki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w Tohatsu jest tak że obrotomierz podpina się między przewody ładownia - nie ma "masy".

Ładowanie  - swoją drogą

a sygnał do obrotomierza swoją.

Wisi na obu przewodach (żółty i biały) i bierze stamtąd i zasilanie i liczbę impulsów zależną od ilosci magnesów w kole

....przejrzyj dobrze tę manetkę bo tam może być "robocza maniana"

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...