wisien62 Opublikowano 17 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2019 Witam wszystkich i pozdrawiam. Cewki dobre, trzeci regulator sprawdzony a ładowania jak nie było tak nima.Prosze o pomoc w rozwiązaniu tej zagadki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mike217 Opublikowano 17 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2019 Napięcie przemienne z cewki ładowania zmierzone ? Bezpiecznik za regulatorem na plusie sprawdzony ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wisien62 Opublikowano 17 Października 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Października 2019 bezpiecznik ok. napięcie zmienne 18-19 V.Regulator i cewki pewne bo sprawdzane w drugim silniku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ikis Opublikowano 17 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2019 Ciągłość przewodów do sprawdzenia... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wisien62 Opublikowano 17 Października 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Października 2019 Na weekendzie zmienie całą wiązke i wtedy sie pochwale.Narazie dzięki i pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wisien62 Opublikowano 18 Maja 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2020 Witam i pozdrawiam wszystkich Chciałbym wrócić do tematu ładowania w moim silniku. Otóż napięcie ładowania od dłuższego czasu waha się średnio między 12.4 a 13.2 bez znaczenia na obroty. Zmieniłem już kilka regulatorów w tym dwa nowe ,zmieniłem cewki(nowe),zmieniłem nawet koło zamachowe i bez zmian. Wszystkie te elementy w innym silniku pracują prawidłowo i ładowanie jest prawidłowe do 14.6V. Wszystko to się zaczęło po wymianie oczka do przykręcenia masy,które z wiekiem utleniło i urwało. Proszę o jakąś rade Edit musti ' po co zakładasz nowy temat? Scalilem to w jeden. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ikis Opublikowano 18 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2020 Podczas prób na innym silniku miałeś swój akumulator? :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wisien62 Opublikowano 18 Maja 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2020 Nie ,ale mój jest prawie nowy i po 4 miesiącach stania na marinie kręci jak wariat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ostlander Opublikowano 18 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2020 Może dalej masz problem z masą? zmierz napięcie pomiędzy czerwonym przewodem wychodzącym z regulatora i śrubą którą regulator jest przykręcony do silnika. Jak bedzie ok 14,3V to już znasz przyczynę spadku napięcia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wisien62 Opublikowano 19 Maja 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2020 Dzięki. Jutro mam zamiar popływać to sprawdzę i dam znać. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wisien62 Opublikowano 21 Maja 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2020 Noi się wyjaśniło.Kolega mi załatwił nową baterie na łódż i wszystko ok. ale ani on ani ja nie wiedzieliśmy że to bateria rekreacyjna NUMAX przeznaczona do obsługi urządzeń na łodziach w camperach itp a nie do uruchamiania silnika. Układ jaki ma w sobie nie pobiera więcej jak 13V.Zamontowałem normalną baterie i po problemie. Dzięki i pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ikis Opublikowano 22 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2020 :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.