marakesh1986 Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Witam. Chciałbym was prosić o pomoc w rozwiązaniu problemu chłodzenia, mianowicie chodzi o to, że przy niskich obrotach praktycznie leci para z wężyka kontrolnego a przy zwiększeniu obrotów leci woda ale nie takim silnym strumieniem jak powinna. Przy zmniejszeniu obrotów leci chwile woda a potem znów para. Silnik nie piszczy od przegrzania choć nie wiem czy ma to zabezpieczenie w ogóle. Dodam, że wirnik wymieniony na nowy. Jakieś sugestie gdzie szukać problemu ? Dziękuję i pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mati82 Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Albo do wymiany termostat, albo przytkany obieg wody (np. kawalkiem starego wirnika) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marakesh1986 Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Dzieję się tak nawet po wyjęciu termostatu, czyli widzę, że czeka mnie rozbiórka silnika i przejrzenie wszystkich kanałów wodnych ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mati82 Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2016 zdejmij spodzinę i "dmuchaj w rurkę" ;) jak będzie ciężko szło to będziesz już pewny, często zator powstaje na granicy główka silnika / kolumna. Silnik jest młody więc raczej nie będzie potrzeby ściągać głowicy i boków, raczej będzie to między pompą wody, a połączeniu silnika z kolumną. Ale najpierw kawałek wężyka i dmuchaj w rurkę ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marakesh1986 Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Ok dzięki jak sprawdzę to dam znać jak poszło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marakesh1986 Opublikowano 13 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2016 Sprawa wyjaśniona po dokładnym wyczyszczeniu wszystkich kanałów wodnych chłodzenia nadal nie było. Więc pod lupę poszła pompa wody i okazało się, że to nie oryginalny wirnik i ma trochę inne wymiary jak oryginał i nie dawał rady. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.