Skocz do zawartości

Suzuki DT15 2007 4-stroke para z otoworu kontronego chłodzenia


marakesh1986
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

 

Chciałbym was prosić o pomoc w rozwiązaniu problemu chłodzenia, mianowicie chodzi o to, że przy niskich obrotach praktycznie leci para z wężyka kontrolnego a przy zwiększeniu obrotów leci woda ale nie takim silnym strumieniem jak powinna. Przy zmniejszeniu obrotów leci chwile woda a potem znów para. Silnik nie piszczy od przegrzania choć nie wiem czy ma to zabezpieczenie w ogóle. Dodam, że wirnik wymieniony na nowy. Jakieś sugestie gdzie szukać problemu ?

 

Dziękuję i pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zdejmij spodzinę i "dmuchaj w rurkę" ;) jak będzie ciężko szło to będziesz już pewny, często zator powstaje na granicy główka silnika / kolumna. Silnik jest młody więc raczej nie będzie potrzeby ściągać głowicy i boków, raczej będzie to między pompą wody, a połączeniu silnika z kolumną. Ale najpierw kawałek wężyka i dmuchaj w rurkę ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...