Skocz do zawartości

Suzuki DT25 2501 z 1977


Ostlander
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Zanabyłem niedawno staruszka w dobrym stanie jak na swój wiek, kompresja na obu cylindrach 10Bar, pali od strzała ;D chłodzenie pracuje ok. i w związku z tym mam kilka pytań.

Jako, ze nie znalazłem w necie zadnej instrukcji obsługi czy danych technicznych chciałbym sie dowiedzieć jaką robić miesznkę -1/50 czy 1/100. Jaka pojemność skokową ma ten silnik, jakie spalanie, waga itp technikalia. Nie miałem jeszcze okazji przetestować go na wodzie tylko w beczce.

Silnik posiada cewkę i mostek prostowniczy do ładowania akumulatora. Niewiem natomiast jaka moc ma  cewka alternatora i jaki zastosować regulator napięcia. Napięcie na wyjściu z mostka jest zależne od obrotów silnika.

Udało mi się znaleźć fiszki z numerami części do mojego i serwisówkę do nowszych modeli DT 25 ale to są już inne silniki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Rozpoznałem trochę temat i udało sie zdobyć następujące informacje na temat silnika.

Pojemnosć jak kolega wyżej podał - 447ccm.

Świece zapłonowe NGK B7HS lub BR7HS - 2 szt.

Moc cewki alternatora 12V 80W. Wyjście przewodami czerwonym i białym -alternator jednofazowy.

 

Aby zamontować regulator napięcia kupujemy motocyklowy regulator 3f~ z 5 przewodami. Dwa przewody żołte podłączamy do czerwonego i białego wychodzących z alternatora, trzeci przewód żółty regulatora nie podłączamy nigdzie (zaizolować) Wyjście regulatora czerwony przewód +14,3V , zielony - (masa).

Ewentualne dodatkowe przewody biały i czarny nie podłączamy nigdzie.

Regulator podobny jak z linka:

https://allegro.pl/oferta/regulator-napiecia-12v-atv-quad-shineray-200-250-a-6713049720?reco_id=e6d0c563-9862-11ea-8427-ecf4bbc7e790&sid=041047f9c36843e364ecb91b45c568a2755aa386fe7e14ee7421a14291fbf951

 

Silnik o tej pojemności wystepował też z mocą 28KM i różnica polega prawdopodobnie tylko na wielkości dyszy głównej. Stosowane były dysze od 145 do 165. U mnie siedzi 155. Mocy nie brakuje. ;D

Silnik nie posiada fabrycznie zrywki więc warto ją zamontować.

 

Dodatkowe info od byłego użytkownika takiego modelu silnika. - Mieszanka 1:50. Obroty biegu jałowego 1000obr./min.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...