Ostlander Opublikowano 3 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2020 Zanabyłem niedawno staruszka w dobrym stanie jak na swój wiek, kompresja na obu cylindrach 10Bar, pali od strzała ;D chłodzenie pracuje ok. i w związku z tym mam kilka pytań. Jako, ze nie znalazłem w necie zadnej instrukcji obsługi czy danych technicznych chciałbym sie dowiedzieć jaką robić miesznkę -1/50 czy 1/100. Jaka pojemność skokową ma ten silnik, jakie spalanie, waga itp technikalia. Nie miałem jeszcze okazji przetestować go na wodzie tylko w beczce. Silnik posiada cewkę i mostek prostowniczy do ładowania akumulatora. Niewiem natomiast jaka moc ma cewka alternatora i jaki zastosować regulator napięcia. Napięcie na wyjściu z mostka jest zależne od obrotów silnika. Udało mi się znaleźć fiszki z numerami części do mojego i serwisówkę do nowszych modeli DT 25 ale to są już inne silniki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
musti Opublikowano 3 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2020 Na boatinfo.no szukałeś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ostlander Opublikowano 3 Maja 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2020 Szukałem wszędzie, w podanym linku też. Znalazłem tylko to https://www.brownspoint.com/store/pc/pdf/DT25(77-79).pdf Instrukcji czy opisów niestety brak. Czy ten silnik może mieć coś wspólnego z johnsonem 25? Suzuki jest z metrycznymi gwintami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ikis Opublikowano 4 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2020 447cm3 https://www.yumpu.com/en/document/read/22360907/model-year-lookup-suzuki-outboard-marine-parts Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ostlander Opublikowano 5 Maja 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2020 447cm3 Dzięki! :) https://www.yumpu.com/en/document/read/22360907/model-year-lookup-suzuki-outboard-marine-parts Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ostlander Opublikowano 17 Maja 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2020 Rozpoznałem trochę temat i udało sie zdobyć następujące informacje na temat silnika. Pojemnosć jak kolega wyżej podał - 447ccm. Świece zapłonowe NGK B7HS lub BR7HS - 2 szt. Moc cewki alternatora 12V 80W. Wyjście przewodami czerwonym i białym -alternator jednofazowy. Aby zamontować regulator napięcia kupujemy motocyklowy regulator 3f~ z 5 przewodami. Dwa przewody żołte podłączamy do czerwonego i białego wychodzących z alternatora, trzeci przewód żółty regulatora nie podłączamy nigdzie (zaizolować) Wyjście regulatora czerwony przewód +14,3V , zielony - (masa). Ewentualne dodatkowe przewody biały i czarny nie podłączamy nigdzie. Regulator podobny jak z linka: https://allegro.pl/oferta/regulator-napiecia-12v-atv-quad-shineray-200-250-a-6713049720?reco_id=e6d0c563-9862-11ea-8427-ecf4bbc7e790&sid=041047f9c36843e364ecb91b45c568a2755aa386fe7e14ee7421a14291fbf951 Silnik o tej pojemności wystepował też z mocą 28KM i różnica polega prawdopodobnie tylko na wielkości dyszy głównej. Stosowane były dysze od 145 do 165. U mnie siedzi 155. Mocy nie brakuje. ;D Silnik nie posiada fabrycznie zrywki więc warto ją zamontować. Dodatkowe info od byłego użytkownika takiego modelu silnika. - Mieszanka 1:50. Obroty biegu jałowego 1000obr./min. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.