szpaczek Opublikowano 25 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2021 Witam serdecznie Posiadam od jakiegoś czasu silniczek DT6 Zrobiłem mu z prawidłowym olejem mieszankę 1:70. Silnik w miarę lekko odpala i jak pochodzi chwilę to bez problemu wchodzi na obroty. Nie strzela w wydech, nie dusi się. wolne obroty ma w miarę równe. Problem to kopcenie, raz mocniej a za chwilę prawie wogóle. Kompresja dobra. Porównywalna na obu cylindrach. Po wykręceniu świec okazało się że górna jest mokra. podmieniłem świece, przegrzałem go w beczce i to samo. Górna jest mokra. Iskra na oko jedna i druga wygląda tak samo. Gdzie szukać problemu.? Albo odrazu zawieź to do serwisu? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 25 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2021 Zastanawia mnie to nierównomierne dymienie. Czy czasem nie zalewałeś go olejem na zimę? Iskra może być niepewna i nazbiera mu się trochę niespalonej mieszanki a potem jak się pojawia iskra to zadymi. Albo coś z karterem. Kompresja może być ale wstępne sprężanie już nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szpaczek Opublikowano 25 Stycznia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2021 Dzięki za odpowiedź. Mam go krótko. Nie był zalewany olejem. Trop z iskrą też mi dał do myślenia. Niestety nie wiem czy w tym modelu iskra jest wystarczająca. Posprawdzam jeszcze wszystkie połączenia elektryczne. Czy ktoś posiada schemat statora? jakie opory są na cewkach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.