Skocz do zawartości

Suzuki DT9,9KM 2-takt.


arczi.72
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Obrotomierz jest potrzebny do pomiaru obrotów max jakie osiąga silnik na taj śrubie. Prędkość jest w tym momencie sprawą drugorzędną. Kadłub łodzi a raczej jej dno też ma istotne znaczenie. Chodzi o max prędkość konstrukcyjną kadłuba.

Prędkość 11km/h nie jest oszałamiająca ale jak przy tej prędkości zachowuje się kadłub?

Na szybszej śrubie ( śrubie o większym skoku) możesz tą prędkość uzyskać na niższych obrotach silnika. Ale o ślizgu zapomnij.

 

Zrób najpierw pomiary z obrotomierzem. Bo potrzebny jest jakiś punkt zaczepienia do dalszych rozważań teoretycznych.

Możesz też ,,organoleptycznie" potestować różne śruby ale trzeba je mieć pod ręką.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 5 tygodni później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...