Autor Wątek: BOOT & FUN BERLIN 2018 29 listopada - 2 grudnia  (Przeczytany 781 razy)

Październik 08, 2018, 12:57:50
  • Administrator
  • *****
  • Wiadomości: 5483
  • Motorowodny Sternik Morski
    • Szczecin
  • Akwen: Dolna Odra i Zalew Szczeciński
Magazyn "Wiatr" zapowiedział kolejną edycję berlińskich targów. Ekipa ze Szczecina tradycyjnie się wybiera, więc czekajcie na relację.



Pzdr,
Arek

Eurocrown 195CCR + Mariner Optimax 135

Listopad 27, 2018, 12:26:55
Odpowiedź #1
  • Administrator
  • *****
  • Wiadomości: 5483
  • Motorowodny Sternik Morski
    • Szczecin
  • Akwen: Dolna Odra i Zalew Szczeciński
Bedzie co oglądać - 16 hal, 715 wystawców z 20 krajów, 600 łodzi w tym 530 motorowych.

Bilety już kupione - polecam zakupy online - sporo taniej i bez kolejek przy kasie.
W poniedziałek wrzucę fotorelację.
Pzdr,
Arek

Eurocrown 195CCR + Mariner Optimax 135

Grudzień 01, 2018, 17:24:46
Odpowiedź #2
  • Motorowodny Sternik Morski
  • *****
  • Wiadomości: 2436
    • Szczecin
  • Akwen: Wody lokalne
Pojechałem z kumplem na targi, wróciliśmy m/w około 16-tej , poczekam z oceną na opinie kolegów . W każdym bądź razie bułka ze śledziem i piwko było OK. :)

Grudzień 02, 2018, 11:33:29
Odpowiedź #3
  • Administrator
  • *****
  • Wiadomości: 5483
  • Motorowodny Sternik Morski
    • Szczecin
  • Akwen: Dolna Odra i Zalew Szczeciński
Targi co roku są nieco inne. W tym roku zabrakło paru wystawców,  ktorych pamietamy z lat ubieglych, ogólne wrażenie jakby skromniejsze. Jedynie część wędkarska rozbudowana, zwłaszcza ilość aluminiowych łodzi. Przede wszystkim zabrakło wystawcy, który zajmował pół hali z budżetowymi łodziami polskiej produkcji. Mniej było wystawców z drobiazgami, Andrzej chciał kupić anody i się nie udało.
Mimo ogólnego wrażenia impreza na pewno warta obejrzenia bo mimo wszystko ilość łodzi jest duża. Porobilem trochę zdjęć - jutro wrzuce relacje.
Pzdr,
Arek

Eurocrown 195CCR + Mariner Optimax 135

Grudzień 03, 2018, 13:58:03
Odpowiedź #4
  • Administrator
  • *****
  • Wiadomości: 5483
  • Motorowodny Sternik Morski
    • Szczecin
  • Akwen: Dolna Odra i Zalew Szczeciński
Trochę ogólnych fotek, które oddają klimat imprezy.















































Pzdr,
Arek

Eurocrown 195CCR + Mariner Optimax 135

Grudzień 03, 2018, 14:00:10
Odpowiedź #5
  • Administrator
  • *****
  • Wiadomości: 5483
  • Motorowodny Sternik Morski
    • Szczecin
  • Akwen: Dolna Odra i Zalew Szczeciński
Pzdr,
Arek

Eurocrown 195CCR + Mariner Optimax 135

Grudzień 03, 2018, 14:02:42
Odpowiedź #6
  • Administrator
  • *****
  • Wiadomości: 5483
  • Motorowodny Sternik Morski
    • Szczecin
  • Akwen: Dolna Odra i Zalew Szczeciński
Silniki w tym roku nieco skromniej, choć elektryków zdecydowanie więcej niż w latach ubiegłych.












Pzdr,
Arek

Eurocrown 195CCR + Mariner Optimax 135

Grudzień 03, 2018, 17:04:37
Odpowiedź #7
  • ****
  • Wiadomości: 294
    • GRYFINO
  • Akwen: Dolna Odra i Zalew Szczeciński
pozdrawiam
Roman

Grudzień 03, 2018, 17:59:13
Odpowiedź #8
  • *****
  • Wiadomości: 1242
    • Pruszcz Gdański
  • Akwen: Zatoka Gdańska
Dwie maszyny po 200 kucy na takim lekkim Nordkappie to już chyba dla zasobnych samobójców :o

Klasyki w drewienku coś mi się ostatnio podobają :)
Pozdrawiam Jarek
Sea Ray 280/315    2 x MerCruiser 4,3 MPI 220 hp
Sea Doo Challenger 180 SE   1,5 MPI  215 hp

Grudzień 03, 2018, 20:12:52
Odpowiedź #9
  • *****
  • Wiadomości: 2980
  • sternik motorowodny + RYA SRC-DSC (początkujący)
    • Wesoła
  • Akwen: Morze Jońskie
To jest ENDURO 805 i reomendowane ma 2x200 właśnie lub 1 x 300

https://nordkapp-boats.eu/en/models-uk/nordkapp-enduro-uk/nordkapp-enduro-805-uk

Zresztą to Evinrude, zawsze jeden nie będzie działał ;) :p

Łódka 1,7 tony albo 1,9 z dwoma (pewnie z paliwem itd 2t)
Zresztą Nordkapp czy Sting nigdy nie przesadzał z mocą silników.
Tam gdzie podawali max 100 przydałoby się czasem 115 lub 130 a tam gdzie 140 podawali to 150 byłoby akurat. Nie sądzę aby to było jakoś przesadzone z tą mocą.
RIB HIGHFIELD OM540DL + EVINRUDE 115 HO + Wody Grecji + załoga (2+3)
http://www.highfieldboatsuk.com/540dl.html
http://www.evinrude.com/en-gb/engines/etec_ho/etec_115_ho

Grudzień 03, 2018, 20:44:19
Odpowiedź #10
  • Administrator
  • *****
  • Wiadomości: 5483
  • Motorowodny Sternik Morski
    • Szczecin
  • Akwen: Dolna Odra i Zalew Szczeciński
Pzdr,
Arek

Eurocrown 195CCR + Mariner Optimax 135

Grudzień 03, 2018, 20:57:41
Odpowiedź #11
  • *****
  • Wiadomości: 1242
    • Pruszcz Gdański
  • Akwen: Zatoka Gdańska
To jest ENDURO 805 i reomendowane ma 2x200 właśnie lub 1 x 300

https://nordkapp-boats.eu/en/models-uk/nordkapp-enduro-uk/nordkapp-enduro-805-uk

Zresztą to Evinrude, zawsze jeden nie będzie działał ;) :p

Łódka 1,7 tony albo 1,9 z dwoma (pewnie z paliwem itd 2t)
Zresztą Nordkapp czy Sting nigdy nie przesadzał z mocą silników.
Tam gdzie podawali max 100 przydałoby się czasem 115 lub 130 a tam gdzie 140 podawali to 150 byłoby akurat. Nie sądzę aby to było jakoś przesadzone z tą mocą.

Sami napisali na tej stronce że dobrze sobie radzi z 1x 200 zatem nie rozumiem, czy ma jeszcze latać? 1,9T masy i 400 koni, moja 5T masy i 440 koni
Pozdrawiam Jarek
Sea Ray 280/315    2 x MerCruiser 4,3 MPI 220 hp
Sea Doo Challenger 180 SE   1,5 MPI  215 hp