Esc Opublikowano 6 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2021 Mam taki problem z moim M15D2 otóż silniczek pali elegancko jak jest chłodny/zimny ale kiedy jest już ciepły to bardzo bardzo ciezko. Już różne rzeczy próbowałem (jak jest zagrzany) a to bez gazu a to z gazem a to z saniem. Ogólnie katastrofa. Nie wiem czy to jest powiązane czy nie ale ten silnik ma jeszcze jedną przypadłość jak idę pełnym ogniem to po jakimś czasie, ale czas ten nie jest za długi silnik jakby traci moc po czym traci obroty - normalnie jakby sie zalewał. Nie występuje to jak manetka nie jest odkręcona pełno i wtedy mogę pływać i pół dnia. W czym szukać. W filtrach i dostępie paliwa czy raczej w gazniku ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 6 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2021 1.Sprawdź klapę ssania - wciśnięcie dźwigni nie musi oznaczać wyłączenia ssania 2. Pływak w gaźniku mógł się zawiesić - przy pompowaniu gruszką, na wyłączonym silniku paliwo będzie się wylewało z gaźnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Esc Opublikowano 7 Czerwca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2021 No muszę właśnie chyba zaglądnąć do gaźnika. Natomiast taka akcja zdarzała mi się parę razy w tamtym sezonie. Więc chyba że pływak tak okazjonalnie często się zawieszał. No ale nie wiem. Za parę dni przyjdzie mi parę cześci to pokręce nieco. Przy okazji zobacze na to ssanie - ale ono też niby się dobrze zachowywało. Ja się jeszcze zastanawiałem czy to nie jest jakiś problem z cewką bo jak onegdaj wymieniłem to na nowych gorzej się zachowywał niż na starych - a tego kurde nie mam jak sprawdzić :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.