Grzegcan Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Mam Taki silnik dwutakt I mam problem odpala na ssaniu pochodzi chwilę i gasnie podpowiedzcie przyczyny może kotś wie co się przyblokowało . Z góry dziękuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
giees Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Niesprawna linia paliwowa do sprawdzenia od zbiornika po gaźnik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegcan Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Witam dzięki a odpowiedz , sprawdziłem linia paliwowa jest ok . Przy rozruchu zaskakuje ssanie automatyczne i działa puszczam kluczyk i się rozłącza nie ma ssania to me ustalenia z ostatniej chwili wiesz jak rozwiązać ten problem może ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Ssanie elektryczne działa tylko przy wciśnięciu kluczyka albo jest podpięte równolegle do rozruchu. Chcąc rozgrzać silnik musisz otworzyć lekko przepustnicę (taka blaszana wajcha manetce) i wtedy uruchamiać ze ssaniem. Ta blaszana dźwignia uruchamia tylko ,,gaz" biegi zostawia w spokoju. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegcan Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Silnik odpaliłem . A MAM PYTANIE JAK ODWRÓCIĆ KIERES PRACY LINKI W MANETCE TAK BY POPYCHA LAGAZ BO W TEJ CHWILI LINKA GAZU GDY DODAJE SSIĘ GAZU SIĘ CHOWA A MUSI SIĘ WYSOWA I WTEDY W TYM SILNIKU POPYCHA SUWAK OD GAZU I OTWIERA PRZEPUSTNICE. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Pochwal się manetką to coś doradzimy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegcan Opublikowano 5 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2016 Silnik odpaliłem opływałem ale szarpie więc pewnie przewody nie takie . Czy ktoś z kolegów wie gdzie kupić przewody do Silnika Selva 1000 , ????? i jakie to ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
musti Opublikowano 5 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2016 Przewody są różne, więc doprecyzuj pytanie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegcan Opublikowano 5 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2016 Upssssssssss . chodzi mi o przewody wysokiego napięcia zapłonowe . Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegcan Opublikowano 23 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2016 Witam kolegów potrzebuje podpowiedzi .zrobiłem spodzie w tej selvie i generalnie cały ten silnik śmiał aż miło i przyjacielem w piach myślałem ze świeżo śrubę ale niestety nie , przestały wchodzić biegi ani przód ani wstecz . Pod powiedzcie co się mogło z. .... albo co się urwalo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 23 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2016 Zacznij od sprawdzenia gumy w śrubie. przełączaj rewersor i sprawdzaj ręką czy wałek się kręci razem ze śrubą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegcan Opublikowano 23 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2016 Witaj Wałek kręci się razem ze śrubą, Myślałem że t śruba ale niestety nie nie wchldzą biegi nie ma tego szarpnięcia przy załączaniu biegu, a spodzina cała zrobiona była wszystkie łożyska uszczelniacze i tak się zastanawiam c t dupnąć mgło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
musti Opublikowano 23 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2016 Kolego edytuj te posty, nie będę oczu wytrzeszczac aby zrozumieć o co ci chodzi. >:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegcan Opublikowano 23 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2016 Sory padła mi klawiatura Witaj Wałek kręci się razem ze śrubą, Myślałem że to śruba ale niestety nie nie wchodzą biegi nie ma tego szarpnięcia przy załączaniu biegu, a spodzinę cała zrobiłem,łożyska uszczelniacze i chodziła ok do czasu gdy walnąłem w łachę piachu i tak się zastanawiam co to dupnąć mgło . pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 23 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2016 No to coś trzasło. Zdejmij spodzinę i sprawdż na odpiętej czy wszystko trybi. Jeżeli tak to tuleja łącząca wałek napędowy z wałem korbowym może być uszkodzona. A jak nie to wysypało się coś wewnątrz spodziny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegcan Opublikowano 24 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2016 dzięki . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegcan Opublikowano 24 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2016 Mam wrażenie że to coś dupło w spodzinie i wodzik od zmiany kierunku pracy satelit nie działa . W pozycji neutral słychać jak wałek pracuje, nie czuć tylko oporu jak zapinasz bieg , no chyba że to ta tuleja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.