logoslaw Opublikowano 17 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2013 Witam . Silnik TOHATSU 25c3 -dwusów. rok produkcji - leciwy. Mnie słuzył ok 300 godzin Objawy - trudnosci z uruchomieniem ( piłuje kilka razy 10 -20 sek ) rozrusznikiem. Wachluje ssaniem ( raz włączam raz wyłączam) i dopiero odpali. Musi sie dobrze rozgrzac na ssaniu i wtedy pracuje normalnie. Zmierzyłem cisnienie na zimnym silniku i wygląda to tak: na pierwszym oraz na drugim cylindrze:135 ,140 PSI a po wstrzyknieciu 3 ml oleju wzrosło do 165 na pierwszym i do 180 na drugim. Moje pytania: Czy to koniec tego silnika ? Gdzie szukac przyczyny w trudnosciach z uruchomieniem jesli sie nadaje do eksploatacji? czy go reanimować i jak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Białyzet Opublikowano 17 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2013 Do reanimacji :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
logoslaw Opublikowano 17 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2013 Co proponujesz? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaceksu79 Opublikowano 18 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2013 Witam . Silnik TOHATSU 25c3 -dwusów. rok produkcji - leciwy. Mnie słuzył ok 300 godzin Objawy - trudnosci z uruchomieniem ( piłuje kilka razy 10 -20 sek ) rozrusznikiem. Wachluje ssaniem ( raz włączam raz wyłączam) i dopiero odpali. Musi sie dobrze rozgrzac na ssaniu i wtedy pracuje normalnie. Zmierzyłem cisnienie na zimnym silniku i wygląda to tak: na pierwszym oraz na drugim cylindrze:135 ,140 PSI a po wstrzyknieciu 3 ml oleju wzrosło do 165 na pierwszym i do 180 na drugim. Moje pytania: Czy to koniec tego silnika ? Gdzie szukac przyczyny w trudnosciach z uruchomieniem jesli sie nadaje do eksploatacji? czy go reanimować i jak? Jesteś pewny, że dobrze zmierzyłeś? Z tego co pamiętam to dla silnika 25 i 30 2- suw-a przy 500 obr/min normalne książkowe sprężanie jest 100 PSI, poniżej 78 PSI silnik do remontu Więc uważam, że pod tym względem masz zdrowy silnik. Pytanie jak się ma u Ciebie wstępne sprężanie w skrzyni korbowej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 18 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2013 A , na zimnym, wstrzyknij mu przez gaźnik trochę paliwa i zakręć. Zagada czy nie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
logoslaw Opublikowano 18 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2013 Musze sprawdzić na zimnym i po wstrzyknięciu paliwa. Tak pokazuje przyrząd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.