lelo75 Opublikowano 7 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2013 Witam. Mam pytanie do ludzi którzy mają lub mieli taki zabytek :) Kupiłem silnik Forelle 7.5. Silnik pali, ma chłodzenie tylko nurtuje mnie co to za otwór, czy nie powinno być tam śruby? Jaka ewentualnie powinna być? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czeburaszka710 Opublikowano 7 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2013 jak dla mnie tam kalamitka do smarowania musi być . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 7 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2013 Albo śruba dociskająca obrót. Rzecz niezbędna przy używaniu silnika np. na jachcie żaglowym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ra_dek Opublikowano 7 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2013 Wygląda na śrubę do regulacji oporu obrotu. Wkręć cokolwiek i zobacz czy wpływa na opór. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czeburaszka710 Opublikowano 7 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2013 na końcu filmiku http://youtu.be/0NoWTT5aR4I Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lelo75 Opublikowano 7 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2013 Znalazłem schemat, ale dalej nie wiem co to jest. Na filmie słabo widać. Potrzebna też będzie mi nowa sprężyna szarpanki, bo ta mi pękła :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 7 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2013 http://conrad600.ultra.pl/forelle/ http://www.boote-forum.de/showthread.php?t=44248 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SchwimmWannen Opublikowano 9 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2013 Mialem ten silnik przy pontonie, fajny był bo tani ale jak coś padnie to części jak na lekarstwo. Śruba napedowa na wieloklinie i gumową tuleje miałem nie wiem czy tak bylo oryginalnie ale ta tuleja po tylu latach parciala a wybic i wymienić nie dalo rady. Sprzedalem i bylem jeszcze bardziej szczęśliwszy jak kupowalem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lelo75 Opublikowano 23 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2013 Rozebrałem trochę ten silnik, bo zmieniałem wirnik pompy wody. W środku jest "rura" z otworami, jeden z nich daje się spasować z otworem na obudowie( ten ze zdjęcia) w tej "rurze" jest wał napędowy. I teraz nie wiem czy mam tam coś wkręcić śrubę czy coś innego? na niej jeszcze silnik się obraca. Obawiam się, że jak nic tam nie będzie to opadnie na dół i wtedy uszkodzi wał bo puszcza wieszak silnika, na którym się obraca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Passat Opublikowano 5 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2013 Ahoj! Panowie- znacie może jakiś serwis co sie jeszcze na takich starociach jak Forell zna i zrobi jakiś przegląd, remoncik? pozdrawiam Lech Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomkap Opublikowano 5 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2013 Takie silnik każdy facet sam naprawia, chyba że ma 2 lewe ręce ;) Dla serwisów żaden problem, lecz czy warto płacić połowę wart. silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.