Baks Opublikowano 7 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2014 Witam Mam pytanie znajomy ma RXP 215 przelatane ma 100mh. Przy starcie przy dodaniu maksymalnego gazu startuje tak jak by mu ślizgało sprzęgło , tz. wyje a nie jedzie dopiero po chwili zaczyna ciągnąć prawidłowo . I pytanie co może być przyczyną ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzak Opublikowano 7 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2014 Prawdopodobnie uszkodzony naped-wearing lub sruba. trza sprawdzic..... Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SeBa_PL Opublikowano 8 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2014 Tak dokładnie musisz sprawdzić wearring oraz śrubę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nurek_bagieNNy Opublikowano 16 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2014 Miałem podobnie w XP, okazało się że zapchana była kratka wlotowa wody, poniżej widać ile z niej wyciągnąłem xD http://i.imgur.com/O20KfVt.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzak Opublikowano 16 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2014 Widac ze po glebokiej wodzie plywasz, oby tak dalej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 16 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2014 Nieźle, jak podwozie w starej kosiarce do trawy. Od razu sprawdziłbym cały układ chłodzenia z płaszczem wodnym w motorku włącznie. Jak Ci się osadzi takie bagienko w kanałach to już ciężko będzie to wypłukać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jack Sparrow Opublikowano 16 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2014 Nie jest tak strasznie skoro nie ma wersalek lub gumofilców to takie drobne zanieczyszczenia to pikuś :P :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nurek_bagieNNy Opublikowano 16 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2014 jakbym qwa nie wiedział ? Wy w swoich super hiper extra maszynkach z 2010 roku musicie uważać żeby za mocno nie pierdnąć w siedzenie bo od razu padną wszystkie pompy, wtryski, uszczelki, dzikie węże i dekielki a ja swojego starego XP naprawiam za pomocą młotka a za grosze z UK mam (tak, mam) pół silnika na zapas, turbinę, wałek i śrubę. Także trochę mniej flejmu i hejtu i rzucania gównem w młodszych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jack Sparrow Opublikowano 16 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2014 Kolego nie wiem dlaczego ostatnio nowi koledzy na forum oczywiście nie wszyscy mają wymontowany " układ scalony "odpowiedzialny za poczucie humoru :o. Przeanalizuj te posty pomyśl trochę i dojdziesz do wniosku że nikt Cię niczym nie obrzuca a już na pewno nie wspomnianym gównem jak mogłeś to tak odebrać , ludzie czy wy już za przeproszeniem żeście powariowali skąd tyle agresji :(. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rybiłowek Opublikowano 16 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2014 jakbym qwa nie wiedział ? Wy w swoich super hiper extra maszynkach z 2010 roku musicie uważać żeby za mocno nie pierdnąć w siedzenie bo od razu padną wszystkie pompy, wtryski, uszczelki, dzikie węże i dekielki a ja swojego starego XP naprawiam za pomocą młotka a za grosze z UK mam (tak, mam) pół silnika na zapas, turbinę, wałek i śrubę. Także trochę mniej flejmu i hejtu i rzucania gównem w młodszych. >:D no to dałeś do pieca, pomyśl zanim napiszesz, bo może będziesz potrzebował pomocy a na wszystkich forach Cię OLEJĄ kolego ::) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
funyo Opublikowano 16 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2014 jakbym qwa nie wiedział ? Wy w swoich super hiper extra maszynkach z 2010 roku musicie uważać żeby za mocno nie pierdnąć w siedzenie bo od razu padną wszystkie pompy, wtryski, uszczelki, dzikie węże i dekielki a ja swojego starego XP naprawiam za pomocą młotka a za grosze z UK mam (tak, mam) pół silnika na zapas, turbinę, wałek i śrubę. Także trochę mniej flejmu i hejtu i rzucania gównem w młodszych. Nie obrażaj porządnych użytkowników tego forum - jaki 2010? Kolega Jack na przykład ma sprzęt z 2013r. a i inni też nie gorzej ;) :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Johnny_bravo750 Opublikowano 17 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2014 myślę ze nie ma co się kolego z bagien obrażać , nikt nic nie napisał..... a i to nie kwesta wieku sprzętu...... porostu zostało podkreślona zasada "jak dbasz tak masz" w nowym roczniku w sprzęcie jak by była taka sytuejszyn jak u ciebie z tym piachem... to sadzę ze by poszło w tys zl.... żeby to pływało jeszcze... bo są delikatniejsze.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jack Sparrow Opublikowano 17 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2014 Woli ścisłości ten GTX odbierany na przełomie marca i kwietnia to będzie 2014 ;) ale tak na prawdę jakie to ma znaczenie . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
funyo Opublikowano 17 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2014 Sorry za pomyłkę, myślałem, że już go masz. A znaczenie widać dla niektórych ma, skoro niektórzy to wytykają. ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Baks Opublikowano 23 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2014 Tak dokładnie musisz sprawdzić wearring oraz śrubę wearring to jest ten pierścień platik ( taki biały ) , a śrubę na co patrzeć na łopatki ?? jestem w stanie to sam zrobić ? przy rozbieraniu coś muszę wiedzieć ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SeBa_PL Opublikowano 24 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2014 Tak wear ring to ten biały plastik , zobacz czy śruba nie jest krzywa , poprzycierana na kantach łopatek , jesteś w stanie sam to zrobić jeśli masz klucz do odkręcenia śruby Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Baks Opublikowano 24 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2014 Jaki to klucz ? czy ten werring bedzie pasował z modelu 255 ? bo mam taki nowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SeBa_PL Opublikowano 24 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2014 będzie pasował , klucz z wieloklinem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Baks Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2014 czesć będzie pasował , klucz z wieloklinem Przypominam problem ze startu skuter idzie jak by ślizgało mu sprzęgło , później jak już się rozkręci to idzie można powiedzieć normalnie . Rozebrałem tył jak na moje oko werring może jest trochę porysowany , ale śruba wygląda chyba dobrze . Możesz zerknąć na to czy mogło to być przyczyną tego problemu .. http://www.mediakom.nazwa.pl/seadoo/1.jpg http://www.mediakom.nazwa.pl/seadoo/2.jpg http://www.mediakom.nazwa.pl/seadoo/3.jpg werring mam nowy wiec tak czy tak wymienię ( jak uda mi się odkręcić ten wieloklin) .. Drugi problem dotyczy trymu VTS tz. nie działa stoi w jednej pozycji . wydostałem ten silniczek który tym steruje i po rozebraniu wydaje mi się że ten ślimak z platiku w środku już słabo spełnia swoją funkcję. pytanie czy to może być jedyna przyczyna awari VTS czy jest jeszcze jakiś moduł . I czy masz może jaki silnieczek : http://www.mediakom.nazwa.pl/seadoo/4.jpg Dzieki... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzak Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2014 jak by co to mam silniczek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzak Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2014 jezeli na twoje oko sruba wyglada dobrze to radze isc do okulisty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
7mka Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Masakra chyba przemieliła tone piachu i kamieni pierścień szrot jak założysz nowy pierścień to zaraz z nim się pozegnasz nowa śruba sie kłania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Baks Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Czyli uważacie że to jest przyczyna ? co się robi ze śrubą regeneracja czy nowa ? skuter ma chyba 110 mth i nigdy nikt tam nie zaglądał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzak Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2014 A tak wyglada sruba u mnie. Oczywiscie jest to sroba racingowa ale jak to sie mowi.jak dbasz tak masz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzak Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Srube tez gdzies bym znalazl. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.