Skocz do zawartości

JESION 4


Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Mam pytanie odnośnie motorówki Jesion 4 , kilka miesiecy temu wraz z moim ojcem rozpoczelismy modernizację tego sprzętu , została zamontowana kabina ( nakładka z Poloneza Trucka) wywalony cały zbędny sprzęt wraz z silnikiem ,ponieważ mamy w planie montaż silnika zaburtowego do tej łodzi , i teraz moje pytanie jaki silnik byłby odpowiedni ,chodzi o moc żeby motorówka pływała w rozsądnym tępie a także żeby mogła pociągnąć narciarza , jak wielu z was wie motorówka jest duża i szeroka a także ma swój ciężar , w w/w motorówce napęd strugowodny został zdemontowany ,tylna ściana wzmocniona aby mogła utrzymać silnik zaburtowy a wiec myślę że powinno pływać , proszę o pomoc w doborze silnika gdyż wchodze dopiero w świat motorowodny i nie mam zbyt dużego doświadczenia w sprawach technicznych .

 

Pozdrawiam

CINEK

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cześć,

 

jak rozumiem na Jeziorsku tym będziesz pływać wiec sie poznamy osobiście....

 

co do silnika ..... niestety nie wypowiem się bo wiem ze ma on dno specyficzne......

 

ale możesz wkleić jakieś fotki jak to wygląda po przebudowie... będzie łatwiej ocenić wzrokowo...:)

 

Pizdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

hej witaj kolego ja też mam tą motorówkę i jest nawet tu na forum kilka fotografii co do mocy wydaje mi się że 100 kM powinno być ok u mnie jest orginalny napęd i orginalny 1500 fiat  odezwi się na marek200011@wp.pl to może z własnego doświadczenia bende  mógł podpowiedziec coś pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć Marek