Skocz do zawartości

demo na wodach Southampton i Solent


andretoja
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Termin demo byl ustalony dwa tygodnie temu. Termin mozna wybrac ale nie pogode . Wczoraj porywy wiatru dochodzily do 47 mil na godz , fale byly i w sam raz na dobre demo poniewaz pozwolily na rozwiniecie dobrej predkosci. Klient byl pod wazeniem - kadlub Baltic jeden z najlepszych jesli nie najlepszy- sucha miekka jazda, nie wali po powierzchni wody nie ma poslizgu przy pelnym skrecie na pelnych obrotach

 

Tu krotki filmik z mojego GoPro

 

 

dane z Simrada

 

http://upload.secondsun.pl/img/1537436165img_2485.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe ile palił tylko w ślizgu.

 

Bo średnia prędkosć 11 węzłów sugeruje, że najpier było chyba (spory odcinek) wypornościowo (pewnie limity są).

 

Koledzy pewnie napiszą, że fal nie widać - ale ja po łodce widzę że były.

A czemu RS-ek z zaburtowcami w UK nie promujecie ?

Czy teraz popyt na wieksze jak 8m się zrobił ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ogorek, jak sam wiesz GoPro zewzgedu na obiektyw w ksztalcie oczka nie pokazuje faktycznego obrazu. Fale byly dopiero w cisninie Solent ale za to wiatr byl 47 mil / godz

 

Parker Baltic to jednostka dla operatora bardziej zawodowego czyli commercial . Kadlub RS to dla leisure czyli bardziej osoby prywatnej. Tu w UK jestem bardziej nastawiony na klienta commercial

 

klient dla ktorego pokaz byl zorganizowany nie jest zainteresowany moja demowka  tylko 900 Baltic i 1000 Baltic a ja mam tylko 800 ale ten sam kadlub

 

Slniki pracowaly 1 godz i 28 minut ale nalezy pamietac ze jest 15 minutowy odcinek x 2 gdzie max predkosc jest 6 wezlow a to ma wplyw na srednia predkosc . Simrad monituje od moment uruchomienia silnikow do momentu wylaczenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę po mapie, że wypływałeś gdzieś z okolic Drivers Wharf... tam rzeczywiście 15-20 min pomału

Ehhh chciałbym wrócić na Solent i okolice IOW... fajnie tam :-)

 

Mike, Southampton Dry Stack jest obok Drivers Wharf i jak wiesz tam jest max 6 wezlow az do VTS gdzie jest nabrzeze zbozowe i ujscie do wod Southampton i w lewo ile sie da. Kara za predkosc GBP 2,000.00 i nie ma sorry nie wiedzialem. Plynales szybko to plac,. Ja mam AIS i numer SSR na konsoli wiec mnie nie musza gonic tylko mandat przyjdzie poczta . Tak wiec nalezy przestrzegac przepisy tym bardziej jak widziales duzo marin na trasie . Tu nawet jeszcze zwalniam bo z dwoma przekladniami Z mam duzy wake - zafalowanie za rufa.

 

Jak bedziesz zapraszam na rib cruise i na lunch do Yarmouth.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jak Ty zajmujesz się głownie rynkiem commercial to leisure w Parker RIB leży :(

 

W sensie, że chyba nikt nie promuje.

 

Mowilem Ci wiele razy ze my jestesmy low volume bespoke custom built commercial rib producer . Leisure to nie nasz wazny rynek. 750 RS to dobry leisure rib , Kategoria B  . Demowka do kupienia w Czosnowie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...