andretoja Opublikowano 7 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2019 Dawno nie dawalem filmikow . Tu jest filmik promocyjny domowej roboty. Dla Grey Mist uzyskalem certyfikat dla dzialalnosci zawodowej czyli tzw swiadectwo MCA CAT 3 ® dla 10 osob. Zeby samemu kierowac ribem musialem rowniez uzyskac dodatkowe uprawnienia tzw Commercial endorsement. Wiele bylo tematow na forum odnosnie "zarobkowania " wiec wyjasnie jak to jest robione w UK Lodz musi przejsc kontrole przez inspektora MCA czyli Maritime Coastguard Agency cos odpowiednika w Polsce PRS Na wody morskie lodz musi miec kategorie B i wyposazona w odpowiednie srodki bezpieczenstawa, czyli tratwa ratunkowa na tyle osob jak uznanie, kamizelki ratunkowe plus dwa dodatkowe, pirotechnika, lista jest dluga nawet po dwa litry wody na osobe po pozytywnych probach statecznosc i plywalnosci po sprawdzeniu wyposazenia inspektor wysyla odpowiednie papieru do Urzedu wystawiajacego certyfikat . To wszystko kosztuje Grey Mist uzyslal CAT 3 (restricted) czyli dopuszczalna odleglosc od bezpiecznego schronienia 20 mil morskich w godzinach dziennych a 3 mile morskie w godzinach nocnych. Tu dodatkowo kamizelki musza miec swiatla, latarka/szperacz na pokladzie i swiatlo plywajace przy kole ratunkowym. Uznanie CAT 4 jest tylko dla pory dziennej Podaje ze max pasazerow to 12 + 2 osobowa zaloga Powyzej 12 osob to juz inna klasa lodzi , tratwy ratunkowe dla 100% osob na obu burtach juz nie mowie o kwalifikacjach zalogi. To sa przepisy w UK . Wiem ze w wielu krajach UE jest podobnie tu jest link do filmiku Ktoregos dnia rib bedzie sprzedany i latwiej bedzie go sprzedac jak juz posiada uznanie MCA CAT3 ®. Tak przy okazji rib zarobi na swoje utrzymanie. Wiadomo wszystkim ze utrzymanie lodzi nie jest tanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.