bonan Opublikowano 23 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2013 witam,jestem w posiadaniu yamahy gp 1200 r millennium edytion z okolo 2002 r silnik byl po remacie wymieniono tloki pierscienie,pompe olejowa,uszczelke pod glowica,silnik nie pali zanika iskra zauwazylem ze iskra przeskakuje po kablach,jest przebicie,czy to moze byc glownym powodem ,silnik nie daje zadnych oznak a z tego co wiem to powinien I jeszcze jedno pytanie gdzie moglbym sie dowiedziec cos wiecej na temat tego egzemplaza jakie dane silnika i tp z gory dzieki za odpowiec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 23 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2013 Sprawdź czy masa ( - ) z baterii ma dobre połączenie z blokiem, zanim uszkodzisz moduł. Wykręć świece i włóż w fajki. Podaj masę na gwinty świecy, dodatkowym kablem, bezpośrednio z baterii. Jeżeli iskra się pojawi to problem z masą. Jeżeli nie, to przebicie na wysokim napięciu z cewek. Do wymiany, co najmniej, przewody wysokiego napięcia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzak Opublikowano 24 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2013 Dziwne ze nie znasz roku. Na moje oko 99rok 135koni mechanicznych. Sprawdz mase. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bonan Opublikowano 24 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2013 z tego co wiem to 2001 150 km,nie mam papierow bo nie sa wymagane tam gdzie obecnie przebywam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzak Opublikowano 24 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2013 wiec to gpr1200 155koni mech. na tabliczce masz rok, chyba ze sprzet lewy i nie masz ani papierow ani tabliczki...... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bonan Opublikowano 24 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2013 podlaczylem dodatkowy przewod - z akumulatora do silnika bezposrednio,wprawdzie iskra jest na swiecach ale silnik dalej nie daje zadnych znak,paliwo dochodzi bo sa mokre swiece Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 24 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2013 Wstrzyknij przez gardziel trochę świeżego paliwa . Jak zagai to znaczyło będzie,że paliwo czas wymienić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bonan Opublikowano 24 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2013 ok dzieki za podpowiec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bonan Opublikowano 25 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2013 witam,mam dalej problem z iskra raz sie pojawia a raz zanika,otworzylem czarna skrzynke tam gdzie wchodza przewody wysokiego napiecia i zauwazylem ze dwa kable polaczone sa opornikiem i zaizolowane,jak je poruszam to pojawia sie iskra albo nie,wraz z brakiem iskry wygasa licznik,po poruszaniu pojawia sie iskra i dziala licznik po nacisnieciu start, czy to ma jakis sens. Czy licznik powinien sie zaswiecic po podlaczeniu zrywki.Ten opornik to orginalnie czy ktos tam cos przerabial,malo tego nie dochodzi teraz paliwo,nie wiem czy czegos nieodlaczylem przez przypadek mam namysli pape paliwowa jesli tak to gdzie jej szukac Nie jestem mechanikiem troche zaczerplem wiedzy i chcialbym naprawic usterke sam jesli to mozliwe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bonan Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2013 witam mam pytanie poniewaz silnik nie chcial odpalic postanowilem rozebrac silnik,okazalo sie ze jedna tuleja cylindra jest peknieta,postanowilem zrobic kapitalke.Moje pytanie brzmi czy mozna wymienic tuleje cylindra w tym egzemplazu,na ebay-u znalazlem tuleje koszt to 77 dolarow, chodzi o to czy te cylindry pasuja do[power walwe]i czy tloki mozna dopasowac np.od motocykla Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2013 witam,mam dalej problem z iskra raz sie pojawia a raz zanika,otworzylem czarna skrzynke tam gdzie wchodza przewody wysokiego napiecia i zauwazylem ze dwa kable polaczone sa opornikiem i zaizolowane,jak je poruszam to pojawia sie iskra albo nie,wraz z brakiem iskry wygasa licznik,po poruszaniu pojawia sie iskra i dziala licznik po nacisnieciu start, czy to ma jakis sens. Czy licznik powinien sie zaswiecic po podlaczeniu zrywki.Ten opornik to orginalnie czy ktos tam cos przerabial,malo tego nie dochodzi teraz paliwo,nie wiem czy czegos nieodlaczylem przez przypadek mam namysli pape paliwowa jesli tak to gdzie jej szukac Nie jestem mechanikiem troche zaczerplem wiedzy i chcialbym naprawic usterke sam jesli to mozliwe To nie jest opornik tylko szklany bezpiecznik. Zaśniedział i słabo przewodzi. Jak rozłaczysz gumową pbudowę to pewniw się rozłaczy szkło od metalowych czapek. A tuleje ??? może @ krzak coś podpowie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bonan Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2013 tam kiedys sie popsul czojnik temperatury dlatego ktos polaczyl kable opornikiem zrobil obejscie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Czujnik temp normalnie jest rozwarty a jak zewrze to nie ma iskry. Opornik tutaj nic nie da. Czujnik temp do wskaźnika temp już prędzej ale ta Yama chyba go nie ma. Zresztą i tak nie ma związku z iskrą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bonan Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2013 silnik i tak jest teraz rozebrany,wiec iskra sie zajmne pozniej,glownie chodzi mi o to czy mozna wymienic tuleje cylindrowe.poniewaz jedna jest peknieta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
messi Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2013 powiem tak bo mialem z tym silnikiem stycznosc,naprawiany w warsztacie.a wiec tak silnik masz 3cylindry155km!opinia taka ze jest to awaryjny silnik,poprostu zla konstrukcja,warsztat gadal ze problem z walem,pekaja tloki ,co do tych tulei to mi odradzili bo ten sprzet na tym jakos nie chce robotac.w koncu sprzedalem nastepca tesz ten sam problem,kilka godzin i przytarta lub pekniety tlok ,warsztat na to ze to yamaha!!!!kupe kasy w to wlozylem chore u mnie to wyszlo!mysle ze krzak lub makijet duzo pomoga! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzak Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2013 jezeli nie jest na nicasilu tuleja to mozna wymienic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.