Skocz do zawartości

Yamaha FX 140 ciśnienie w cylindrach


Trolan
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Byłem dzisiaj u mechanika i zmierzył mi ciśnienie w w cylindrach 1. 220 psi 2. 217 psi 3. 190 psi 4 170 psi, może ktoś mi coś napisze na ten temat, co byście w temacie poradzili ? pływać i pływać czy coś działać z tym. Z góry dziekuje za pomoc, skuter zakupiłem tydzien temu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nic nie napisałes jaki to rocznik i jaki przebieg ..oraz ew. inne objawy które skłoniły do pomiaru kompresji - po tygodniu a dlaczego nie przed zakupem ??

normalne ciśnienie to 190 psi a minimum 157psi

U Ciebie problemem nie jest wartość ale zbyt duża różnica pomiędzy max i min.(prawie 30%...nie dopuszczalne).

Zrobić należy "test olejowy" przy pomiarze kompresji aby stwierdzić czy to zawory czy pierścienie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nic nie napisałes jaki to rocznik i jaki przebieg ..oraz ew. inne objawy które skłoniły do pomiaru kompresji - po tygodniu a dlaczego nie przed zakupem ??

normalne ciśnienie to 190 psi a minimum 157psi

U Ciebie problemem nie jest wartość ale zbyt duża różnica pomiędzy max i min.(prawie 30%...nie dopuszczalne).

Zrobić należy "test olejowy" przy pomiarze kompresji aby stwierdzić czy to zawory czy pierścienie.

Witam,

Przepraszam że tak na szybko dodałem i poleciałem, A więc Yamaha FX 140  2002r. Na początek poszły świece do wymiany i filtr powietrza - brudny jak diabli. Co do tej kompresji to silnik był po remoncie, nie wiem czy jest to kwestia regulacji, czy czegoś innego.

Zaprowadziłem skuter do warsztatu w celu przeglądu, i po rozruchu - nierówna praca, zmierzyli ciśnienie. Następnie mieli mi sprawdzić czy zawory są podparte czy są luzy, może jutro czegoś się dowiem, ale na razie mam zagwostkę. Sprzedawca robił kapitalny remont silnika 3 lata temu, przepłynął na tym silniku 35mth. Kupił SeaDoo 250km i ten wystawił na sprzedaż, więc kupiłem ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

więc jest do ponownego gruntownego "rozgrzebania" (gdyż jest różnica w sprężaniu...i jest także zbyt wysokie)

 

w złym momencie masz ten problem - sezon już w drzwiach

Co w takim razie proponujesz, mechanicy zaproponowali mi na początek sprawdzenie luzów zawowrowych ew. podparcie. Czy popływać i ponownie zmierzyć te ciśnienie ? czy od razu grzebać. ?

Z góry dziękuję za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzeba pogłówkować co mu dolega  ja tam bym pływał i sprawdził  czego mu będzie ubywać oleju ,płynu  itp  jaka temp pracy silnika itp i dopiero zmierzył kompresje na gorącym silniku  regulacja zaworów mu nie zaszkodzi  wiec warto to zrobić .
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Wracam do Wątku,

Wykonano regulacje, szlif cylindrów. Po godzinie pływania na pół manetki, nie więcej. Wskoczyła kontrolka temperatury. i później co ok 10 min, też wyskakiwała. W poniedizałek dopiero bede dzownił do mechaników, ale może jakieś rady ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrobili regulacje i później zaproponowali to ..... serwis dobry z opacz kolonia. Warszawa . Witcar.  Hmmm teraz to już sam nie wiem co z tym robić po mowie po pierwszej próbie na wodzie po  godzinie ta temperatura. Tylko nie wiem czy ma coś do tego ze wydarzyło się to na skokach przez fale . Na spokojnym nic się nie działo .
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...