Skocz do zawartości

Yamaha fxho 07r problem z odpaleniem


dimcar
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Yamaha fxho 07r

 

Jak długo stoi np: przez noc to rano problem z odpaleniem czasem trzeba kręcić z kilka minut

 

Jak już odpali to później za każdym jest ok, problem wraca jak dłużej postoi.

 

Co to może być, pod kompa dopiero dzisiaj będziemy podłączać, jak wyskoczy jakiś błąd to napisz , ale może ktoś tak na szybko wie ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Yamaha fxho 07r

 

Jak długo stoi np: przez noc to rano problem z odpaleniem czasem trzeba kręcić z kilka minut

 

Jak już odpali to później za każdym jest ok, problem wraca jak dłużej postoi.

 

Co to może być, pod kompa dopiero dzisiaj będziemy podłączać, jak wyskoczy jakiś błąd to napisz , ale może ktoś tak na szybko wie ??

 

1 możliwość - uszkodzony zawór zwrotny w pompie paliwa w baku i paliwo ścieka do baku...zanim napełni sie linia paliwowa poprzez "cykające" wtryski to może tyle potrwać

2 możliwość - lejące wtryski i paliwo spływa do cylindrów - prosta diagnoza - po kilkunastu sekundach kręcenia, jak nie odpali wykręć wszystkie 4 świece i sprawdź czy którać nie jest mokra - jeżeli tak to wtryski

3 - warto zmierzyć kompresję na cylindrach

4 - nowe świece...choć wątpię

5 - elektryka - nie daje iskry - tutaj mozliwości mamy wiele - o testach i mozliwościach będziemy gdybać jak sprawdzisz

pkt 1-4

 

myślę że w tym przypadku komp nic nie pokaże (brak błędów)

 

ten filmik wszystko Ci wyjaśni

 

 

miłej zabawy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak dokładnie to regulator ciśnienia... ale w katalogu spare parts nie występuje jako oddzielna część zamienna - jest sprzedawany jako cała pompa i on tam jest w niej zaadoptowany.

 

Najlepiej zapiąć manometr i sprawdzic co na listwie słychać - jakie ciśnienie?? jak będzie spadać to można zagiąć-ścisnąć wąż idący w str.baku....to takie chałupnicze sposoby...

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaslep fabryczny regulator i zaloz zewnetrzny.

 

Oczywiście jak będzie padnięty tak można zrobić-..ale kolega jeszcze chyba nic nie zdiagnozował...tak czy inaczej rokowania są dość dobre ;)

 

Sprawdziłem ceny...co ciekawe dobry KIT regulator ciśnienia RIVA kosztuje tyle samo co kompletna pompa z regulatorem yamahy OME..chyba że ktoś dysponuje tańszym regulatorem..

 

http://www.yamahapart.com/oemparts/a/yam/5003a665f870021f60a13910/electrical-3

http://www.4-tecperformance.com/index.php?main_page=product_info&cPath=16_82_95&products_id=1221

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Yamaha fxho 07r

 

Jak długo stoi np: przez noc to rano problem z odpaleniem czasem trzeba kręcić z kilka minut

 

Jak już odpali to później za każdym jest ok, problem wraca jak dłużej postoi.

 

Co to może być, pod kompa dopiero dzisiaj będziemy podłączać, jak wyskoczy jakiś błąd to napisz , ale może ktoś tak na szybko wie ??

 

1 możliwość - uszkodzony zawór zwrotny w pompie paliwa w baku i paliwo ścieka do baku...zanim napełni sie linia paliwowa poprzez "cykające" wtryski to może tyle potrwać

2 możliwość - lejące wtryski i paliwo spływa do cylindrów - prosta diagnoza - po kilkunastu sekundach kręcenia, jak nie odpali wykręć wszystkie 4 świece i sprawdź czy którać nie jest mokra - jeżeli tak to wtryski

3 - warto zmierzyć kompresję na cylindrach

4 - nowe świece...choć wątpię

5 - elektryka - nie daje iskry - tutaj mozliwości mamy wiele - o testach i mozliwościach będziemy gdybać jak sprawdzisz

pkt 1-4

 

myślę że w tym przypadku komp nic nie pokaże (brak błędów)

 

ten filmik wszystko Ci wyjaśni

 

 

miłej zabawy

 

 

Więc tak:

 

Wtryski ok nie leją

 

Ale wyszło co coś innego na zimnym silniku nie ma sprężania tzn jest max do 4 bar

 

Okazało się że oleju było ledwo na czubku miarki,

 

Wymieniłem ole i filtr i swiece

 

po wymianie dalej kompresja na 4 bar , jak psikne do cilindrów olej w sprayu to wzrasta do 9-11 bar i po chwili jak gowydmuch  to spada

 

popma działa ok, regulatora nie sprawdzałem

 

Podłączyłem YDS - i na kompie wszystkie wartości w normie,

znalazło kilka błędów - pokazana na zdjęciu

 

Przypuszczam że przez niski stan oleju pierścienie się przytarły i na zimnym brak kompresji.

 

Proszę o opine i podpowiedzi co myślicie.

 

http://www.fotosik.pl/zdjecie/573c17aac158fcfd

http://www.fotosik.pl/zdjecie/b45aa4678a7f46d6

http://www.fotosik.pl/zdjecie/51ada3a203d2665d

http://www.fotosik.pl/zdjecie/1b8b13e62d2c4a9e

 

Ale.. jeszcze jedno, znalazłem na youtube :

 

ciekawa sprawa , z tym czyszczeniem doloto co ma wpływ na sprężanie,

w tym moim tez filtr jest taki uwalony olejem a i w obudowie filtr był olej w płynnej postaci, tak jakby ktos kiedyś przelał ponad stan,  jak myślicie przeczyszczenie tych wlotów może pomóc tak jak tu na filmie ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrób próbę szczelności i osłuchaj, którędy powietrze ucieka. Jeżeli pierścienie to przez odmę będzie uciekało. A jak zawory to kolektorami. A może i jedno i drugie.

 

Ale kolega już sprawdził....jak dał "olej" do cylindra to kompresja jest ok więc jest jak pisałem powyżej :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...