Adam08 Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Witam mam na imię Adam i potrzebuję waszej porady.Jestem zainetresowany kupnem silnika zaburt.YAMAHA 115km v4 z 1995r.Mam pytanie czy9 atmosfer na wszystkich cylindrach do dobrze czy mało???Prosze o pomoc! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zibi Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Na zimno dobrze, na ciepło trochę mało :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2014 A jak wykonywałeś pomiar, przepustnica była otwarta na max ? 1.Jeżeli tak to jakieś dwa bary ubyły. 2.Jeżeli nie to ponów próbę z max otwartą przepustnicą. 3.Jeżeli jest dalej takie samo to wstrzyknij do cylindra naparstek oleju i ponów próbę. Ciśnienie powinno wzrosnąć do wartości nominalnej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam08 Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Pomiaru dokonała dziś strona sprzedająca na moją prośbę więc zastanawiam się jak tego dokonała,myślę że mogę sam dokonać tej czynności z tym nowym zasobem wiedzy,to chyba nie jest za tak skomplikowane???Ale z góry dziękuję za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
solas63 Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Nie wiem jak jest tam zabezpieczony układ zapłonowy. Nie ma pojęcia,ale żeby nie było tak że podczas sprawdzania ciśnienia spalisz moduł zapłonowy. Popatrz czy po zdjęciu fajek ze świeć nie ma gdzieś miejsca do ich włożenia. Nie wiem ale lepiej dmuchać na zimne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Johnny_bravo750 Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2014 ściągnij porostu zrywkę przed kręceniem:) i iskry nie będzie 9 atm wedle mnie to dobry wynik... jak na v4 :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Sorry , pomyliłem V4 z czterosuwem. 9bar może być o.k. Próba olejowa pokaże jakie jest nominalne ciśnienie dla tego motorka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam08 Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2014 To co proponujecie???Jak wiarygodnie mogę sprawdzić ten silnik??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Johnny_bravo750 Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2014 jeśli ciśnienie ma 9atm to jest okej ... reszta to test na wodze.... ( jak masz jak ) a jak nie to niech da 2tygodnie rękojmi... zamontujesz u siebie i sprawdzisz... sprawdź trym czy działa płynnie... z resztą powinieneś siebie w razie co poradzić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam08 Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2014 myśle,że to optymalne rozwiązanie i tak będę musiał zrobić.Mam nadzieje tylko że będzie dobry i wystarczający do mojej Baliner Capri...Jeszczeraz dzięki za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Próbę olejową zrób. Pokaże Ci ile brakuje do nowego. Pamiętaj, że to 2T i sama kompresja nic nie znaczy. Nad tłokiem może być ok. ale dół silnika pod tłokiem może być niesprawny. wtedy pomimo dobrej kompresji nie będzie dobrego wstępnego sprężania i przepłukiwania. Test na wodzie, pod obciążeniem, obowiązkowy. Po teście wykręć świece i sprawdź czy na wszystkich garkach jest dobre spalanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Johnny_bravo750 Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2014 ile masz do zapłaty za ten motur? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam08 Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Czyli zebym dobrze zrozumiał.Najpierw sprawdzenie cisnienia przy zimnym silniku?Potem namiastke oleju wstrzyknąć na każdy cylinder i ponowić sprawdzenie ciśnienia????Wówdzas będę miał różnicę tę którąutracił z wiekiem i eksplatacją tak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam08 Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2014 10.000TYŚ. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Johnny_bravo750 Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Czyli zebym dobrze zrozumiał.Najpierw sprawdzenie cisnienia przy zimnym silniku?Potem namiastke oleju wstrzyknąć na każdy cylinder i ponowić sprawdzenie ciśnienia????Wówdzas będę miał różnicę tę którąutracił z wiekiem i eksplatacją tak? tak dokładnie co do ceny: to promocji nie ma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam08 Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Kurcze dzięki bo to dla mnie cenne i ważne informacje,a nie każdego stać by jechać do sklepu czy serwisu i kupić nowy.Motoróweczka jest spoko jak na mój portfel ma niezły stelarz który wykożystam do ciągania nart itp.OBY ten silnik też był wart tych pieniędzy.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.