Maks Opublikowano 12 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2021 Powitał, Pany taka sprawa. Silnik Yamaha 60. Benzyna idzie w olej w ilościach hurtowych. Jakoś dziwnie zbiegło się to z serwisem gaźników. Przed serwisem problem nie występował ( albo nie został zauważony). Pompa paliwa sprawdzona, membrana ok, silnik chodzi normalnie, moc jest, pracuje równo nie dymi. Ktoś mnie naprowadzi gdzie szukać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mariusz Opublikowano 12 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2021 W poprzednim moim silniku Yamaha F150 4T miałem podobną awarię, ale okazało się ,że padły membrany. Ty piszesz,że są sprawdzone , a sprawdzałeś pompkę paliwa na zachowanie ciśnienia, czy tak wizualnie stwierdziłeś ,że są OK? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maks Opublikowano 12 Stycznia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2021 Wyjąłem membranę i sprawdzałem pod światło. Jest jedną, chyba że gdzieś jest jeszcze coś co przeoczyłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr-ek Opublikowano 12 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2021 Proponuje przetestowac wstepna pompe paliwa ciśnieniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 12 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2021 Typowy objaw w 4T. Przyczyną membrana a dokładniej luz na nicie popychacza membrany. Sama membrana będzie o.k. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maks Opublikowano 12 Stycznia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2021 OK, sprawdze jeszcze raz tą membranę. A co myślicie o odmie? Może iść benzyna przez jakieś odpowietrzenie albo coś podobnego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 12 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2021 Silnik pracuje normalnie. Czyli gaźniki, zapłon, zawory są o.k. Są jeszcze pierścienie tłokowe ale wolne obroty silnika byłby nierówne. Wyniki pomiarów kompresji pewnie też będą o.k. Doklep tego nita i będzie po sprawie. Tylko trzeba dorobić przyrząd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.