Damian 4 Opublikowano 3 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2019 Witam mam taki problem silnik zaburtowy yamaha 25km 2 sow silnik odpala na strzała gdy włączę bieg spada z obrotów ale jeszcze chodzi gdy dodam ledko gazu gasnie ale gdy włączę bieg i dam gazu na maksa to idzie jak rakieta. Proszę o pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ikis Opublikowano 3 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2019 To gaźnikowiec? jeśli tak to ustaw wolne obroty a dokładniej skład mieszanki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damian 4 Opublikowano 3 Maja 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2019 Tak dwa gazniki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damian 4 Opublikowano 3 Maja 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2019 A na dwuch gaznikach dam radę sam ustawic mieszanke. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ikis Opublikowano 3 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2019 Jak dwa to musisz też sprawdzić ich synchronizację... chodzi o to aby wyrównać podciśnienia za przepustnicami (na biegu jałowym) oczywiście zachowując prawidłowe wolne obroty i skład mieszanki. Jeśli nie masz wprawy lepiej powierz to komuś obytemu bo możesz tak rozregulować układ, że pogorszysz sprawę. Warto jednak to zrobić by mieć stabilną prędkość np przy manewrach portowych. Jeśli chcesz by ktoś udzielił konkretniejszej odpowiedzi musisz podać model silnika by można było sprawdzić jaki gaźnik był tam montowany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damian 4 Opublikowano 3 Maja 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2019 A orientuje się Pan gdzie w pobliżu Głogowa zajmują się takim czymś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damian 4 Opublikowano 3 Maja 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2019 Jeszcze mam takie pytanie czy to nie wpływa na zła prace bo mam odlaczony dozownik oleju. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damian 4 Opublikowano 3 Maja 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2019 A jeśli chodzi o model silnika to nie wiem ale jutro będę na łódce bo stoi w porcie to napisze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ikis Opublikowano 4 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2019 Nie pisz postów pod postem bo Cię Admin... :) edytuj poprzednio napisane... Nie sądzę by odłączony zbiornik miał znaczenie. Im więcej piszesz tym więcej można wywnioskować. Silnik masz przy łodzi... ile ona waży? bo możne wszystko jest ok tylko masz szybką śrubę do stosunkowo słabego jak na tę łódź silnika i dlatego nie ma on siły na "powolne" rozpędzanie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damian 4 Opublikowano 4 Maja 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2019 Łódź wazy gdzies ok 350kg sroba mam 9 7/8 x 10 1/2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ikis Opublikowano 4 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2019 Wstrzymaj regulację silnika do czasu oceny śruby przez bardziej doświadczonych wodniaków. To jednak jest "tylko" 20 km przy wcale nie małej łodzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damian 4 Opublikowano 4 Maja 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2019 Z góry dziękuję za informację Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konstruktor2006 Opublikowano 4 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2019 Witam jeśli dobrze zrozumiałem pytanie to udzielam panu odpowiedzi . Po załączeniu biegu silnik jest obciążony i obroty zmaleją to jest normalne jeśli wolne obroty są za niskie może nawet zgasnąć skoro piszę pan po delikatnym dodaniu gazu na biegu gaśnie , a jak pan załącza bieg przy gazie to daje rade to też jest normalne.!!!!!!! Proszę kole nie dodał kolega ważnej informacji która jest ważna przy silnikach 2t , czy to jest tylko na zimnym czy po 30 min pływania też ? 2t mają to do siebie że jak się nie nagrzeje to przy dodaniu gazu na obciążeniu zdechnie . można to trochę oszukać podkręcając obroty o 100 RPM i ruszając powoli przyczyn może być wiele np: ssanie ,kąt zapłonu ,zła mieszanka paliwa . Proszę uruchomić silnik niech 5 minut pochodzi na ssaniu bez obciążenia i dopiero sprawdzić jeśli dalej będzie objaw to będzie już łatwiej panu podpowiedzieć proszę sprawdzić czy ssanie się rozłącza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damian 4 Opublikowano 4 Maja 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2019 Jak dobrze zrozumiałem to mam go zapalić na saniu i bieg włączyć i ruszyć też na saniu. A jaka powinna być przerwa na świecach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Podmiejski Opublikowano 11 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2019 najpierw ustaw wolne obroty zgodnie z tym co zaleca instrukcja - nie "na ucho" tylko wg obrotomierza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.