Von Python Opublikowano 11 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2014 Witam, jestem tu nowy. Niedawno kupiłem Maltę sprowadzoną z Niemiec. Po wypływaniu gładko ok. 3 godzin pojawił się problem, motor zgasł i dalej palił tylko na parę sekund na ssaniu. Po powrocie do domu diagnostyka: iskra jest, przewód paliwowy drożny, chłodzenie działa. Rozbieram gaźnik, w środku czysto, dla zasady obejrzałem dysze, przedmuchałem. Organki drożne. Składam gaźnik do kupy, szarpak i nie pali w ogóle. Co jest u licha. Ściągam jeszcze raz, rozkręcam. W pompce paliwo jest, a w komorze sucho. Oglądam pływak (nie uszkodzony), iglica porusza się ale tak dwa milimetry. Poluzowuję (sporo) śrubę trzymającą sworzeń pływaka, skręcam gaźnik, dmucham w króciec paliwa powietrze przechodzi, obraca do góry nogami nie przechodzi, tak chyba ma być. Demontuję, dokręcam pływak jak było - powietrze nie przechodzi. Fabrycznie oś pływaka była dokręcona w miarę mocno. O co tu chodzi? Przeglądam w googlu reperaturki do gaźnika i zauważyłem że iglica zaworu powinna mieć plastikowy grzybek wciśnięty do środka, w mojej wystaje tak z 3 mm i nie daje się ani wyjąć ani wepchnąć. Inny typ iglicy, czy wada produkcyjna, mosiężne gniazdo zaworu też wystaje ponad amelinium ze 3 mm. A tak w ogóle to pływak nie lata luźno tylko sprężynuję. Do licha silnik chodził, a teraz nawet nie zagdacze, a taki miał być niezawodny. Wiem, że mogę oddać do serwisu, ale to nie w moim stylu, ostateczność. POMOCY!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
geralt Opublikowano 12 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2014 jak nie chcesz iść do serwisu (co polecam ze względu na niezgoność dysz ze schematem - zakładam że masz dobry schemat) moze sie okazac ze najlepsza opcja bedzie: http://www.ebay.co.uk/itm/Yamaha-Outboard-CARBURETOR-CARB-CARBURETTOR-4-5-4HP-5HP-6E0-6E3-14301-2-Stroke-/311014653420?pt=Boat_Parts_Accessories_Gear&hash=item4869eafdec lub podobny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Von Python Opublikowano 12 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2014 Po głębsze analizie zawartości internetu oraz telefonie do serwisu Yamahy, skróciłem grzybek tak by kapelusz doszedł do korpusu iglicy. Złożyłem, silnik pali miodzio. Taka pierdoła, a tyle nerwów. Niech tu będą moje rozterki dla potomnych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Wcześniej, przed ..modyfikacją", silnik pracował dobrze. Co będzie jak grzybek nagle zrobi się za krótki? Za długi też się nagle zrobił ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Von Python Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2014 To popracujemy nad jego wydłużeniem, nie takie rzeczy się dorabiało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.