WOOKIE Opublikowano 20 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2014 Witam Mam problem z Yamaha f115 2007 rok . Odpalać odpala normalnie , pływać płynie jak zimna , pojawia się problem jak się rozgrzeje i trochę skacze na falach . Płynąc na prawie max obrotach zaczyna odcinać silnik ( przerywa ) . Jak zmniejszę obroty do około 3500-4000 to płynie normalnie . Był serwis, podpiął się kompem , Yamaha przerywała podczas testów w czasie rzeczywistym i nic nie stwierdzono . Sprawdziłem wtryski ( jeden padł ) , wymieniłem pompę wysokiego ciśnienia , odłączyłem manetkę i inne bajery , zamontowałem nową linie paliwową i nic . Ma ktoś jakieś propozycję co jeszcze mogę sprawdzić ? Może ktoś już to przerabiał ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
musti Opublikowano 20 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2014 pojawia się problem jak się rozgrzeje i trochę skacze na falach . Jak skacze na falach, to paliwo szaleje w zbiorniku i może odcinać odpowietrzenie, ale musiałoby na dłużej aby były problemy z dopływem paliwa do silnika... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WOOKIE Opublikowano 20 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2014 Nową linie paliwową ze zbiornikiem zewnętrznym zamontowałem i nic tak samo . Chyba że te paliwo gdzieś na jakiś zaworkach się blokuję . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TOMRIDER Opublikowano 20 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2014 Ja miałem podobny objaw a przyczyną był bardzo nisko zamocowany zbiornik paliwa wystarczyło że podniosłem kilka cm i problem zniknął. Chociaż to mogło być spowodowane słabą pracą pompy nie wiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WOOKIE Opublikowano 20 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2014 Silniczek działał w takiej konfiguracji 3 lata i było dobrze . Płynąc nie zachowuje się jak by mu paliwa brakowało . Przerywanie bardziej przypomina odcięcie zapłonu . Włącza się i wyłącza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaceksu79 Opublikowano 20 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2014 te maksymalne obroty to jakie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WOOKIE Opublikowano 20 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2014 5500 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czeburaszka710 Opublikowano 20 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2014 Sprawdź ciśnienie smarowania , przy spadku ciśnienia automatycznie ogranicza obroty , cewka uskodzona też czasami przerywa po nagraniu ( miałem taki przypadek ) , zimny lut w ECU , da masa przyczyn może być . Takie usterki które nie wychwytuję komp najgorsze :( . Życzę powodzenia , jak naprawisz dobrze by było opisać przyczynę . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WOOKIE Opublikowano 20 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2014 A może szanowni koledzy wiedzą czy w tych silnikach występuje czujnik położenia wału ?? W osobówkach taki czujnik też może mocno namieszać . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.