Danek795 Opublikowano 1 Sierpnia 2024 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2024 Witam. Zakupiłem silnik jak w tytule . Objawy to tylko pod obciążeniem gdy jest nas wodzie z łodzią po wolnym dodawniu gazu powyżej 2000 tys obrotów trzęsie silnikiem jak by go dławi. Gdy przejdzie ten zakres i będzie powyżej ok 3800 obrotów problem znika i łódź idzie dalej wyżej do 5000 normalnie płynąć ślizgiem. Gdy łódź jest wyciągnięty i na słuchawkach podłączony silnik to normalnie wkręca się na obroty. Odpala dobrze. Na jaowym biegu chodzi normalnie. Nadmieniam że silnik stał 2 lata. Gaźniki byly czyszczone najpierw ręcznie i problem dalej pozostał. Potem w maszynie ultradźwiękiem w serwisie yamacha i dalej to samo . Śrubę wymieniłem nas nową i też to nic nie dało. Świecie wymienione. Może miał ktoś podobny problem. Sorki za literówki itd. Ale tel mi też się zepsuł. 🙆♀️ pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mike217 Opublikowano 1 Sierpnia 2024 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2024 Synchronizacja gaźników , trzęsie Ci przy przejściu z wolnych na srednie wtedy zasila jeszcze dysza wolnych . Potem powietrze podessa paliwo z dyszy głównej i stad objaw ze , idzie dalej dobrze aż do końca . Moim zdaniem dawki są nierówno ustawione i przy przejściu któryś cylinder ma za mało stad trzęsie. Nie wykluczam tez ze gaźniki są nie wymyte prawidłowo . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danek795 Opublikowano 4 Sierpnia 2024 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2024 Dzięki za sugestie. 8 go będzie sprawdzana na wodzie przez mechankow z yamachy. Myślałem jeszcze ze to może coś z mocowaniem silnika ale na moje oko a nie znam się 🤷♂️ wygląda wszystko dobrze... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danek795 Opublikowano 4 Sierpnia 2024 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2024 Dodam filmik choć słabo widać a wibracje czuć dosłownie na łodzi. 20240730_080804.mp4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mike217 Opublikowano 4 Sierpnia 2024 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2024 Są tam takie tłumiki drgań gumowe . Gdyby były zużyte to na wolnych by się bujał silnik . Obstawiam nadal ze jeden z gaźników ma problem i przy przejściu ten cylinder ma za mało stad nierówna praca silnika. Jak już przejdzie w obroty na których powietrze podsysa paliwo z dyszy głównej to jest Ok bo tam Się już paliwo leje konkretnie . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 4 Sierpnia 2024 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2024 (edytowane) Jet jeszcze coś takiego jak pompka przyspieszenia i dysza. Przy gwałtownym dodaniu gazu silnik zgaśnie. Przy powolnym dodawaniu gazu nie. Edytowane 4 Sierpnia 2024 przez mikijet Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danek795 Opublikowano 5 Sierpnia 2024 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2024 Wlasnie przy szybkim dodaniu gazu idzie normalnie tylko przy wolnym trzesie a kilka razy i zgasł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mike217 Opublikowano 5 Sierpnia 2024 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2024 Bo przy szybkim dostaje dodatkowo paliwo z owej pompki przyspieszającej . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.