etapia Opublikowano 29 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2019 Witam wszystkich. Mam mały problem z silnikiem Yamaha 70 KM 2t Do baku dostała się woda i silnik nie odpalał. Po przeczyszczeniu go silnik na luzie chodzi. Wkręca się na obroty do 6000 gdy rusza się manetką ssania. Po wrzuceniu biegu i wysunięciu manetki silnik traci moc i jego obroty to 2000 na maxa. Co może być przyczyną? Z góry dziękuję za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skuhn Opublikowano 29 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2019 co robiles z gaznikami? Moj mial tak co jakis czas, w koncu zastosowalem metode brutal force i rozkrecilem gazniki na czesci pierwsze i wrzucilem do gotujacej sie wody z dodatkiem proszku karchera do prania dywanow. Po paru minutach wyjalem, skrecilem i caly sezon nawet nie kichnal, cala zatoke Gdanska z Helu do Gdyni na full power stabilnie jak noworodek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
etapia Opublikowano 29 Października 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Października 2019 Rozkręcony i przedmuchany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skuhn Opublikowano 29 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2019 Dmuchanie mi nie pomogło, objawy takie jak u Ciebie, max 2000-2500RPM, dopiero gotowanie, tez mialem wode w dolnym gazniku i troche kamienia sie zrobilo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
etapia Opublikowano 29 Października 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Października 2019 No nic sezon się kończy trzeba będzie dać na serwis. Dzięki za rady Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Podmiejski Opublikowano 10 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2019 Proponuję przepłukać gaźniki preparatem do czyszczenia wtrysków dodawanym do paliwa. Niewielką ilosc paliwa wymieszać zgodnie z instrukcją; odpalić silnik i dać mu popracować. To metoda bezinwazyjna :-) Możesz też usunąć wodę z układu starą metodą "na denaturat". Dodajesz denaturatu do paliwa i jazda - na wolnych obrotach z małym przegazowaniem. Ja też przepłukuję układ wykręcając srubki spustowe z komór pływakowych i pompując paliwo pół na pół z denaturatem i wylewając własnie tymi spustami. Na koniec przelewam normalną mieszanką. To proste i nie wymagające nakładu pracy sposoby Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 10 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2019 Gaźnik do dokładnego, mechanicznego czyszczenia. Plomby z kamienia i inne twarde paprochy nie zawsze dają się usunąć preparatami i sprężonym powietrzem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Podmiejski Opublikowano 10 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2019 Gaźnik do dokładnego, mechanicznego czyszczenia. Przepraszam ale kolega chyba przegapił fakt że pacjent to 70KM Yamaha..więc nie gaźnik a gaźniki. Prawdopodobieństwo usterki jak wyżej we wszystkich trzech..hmmm. Raczej łączyłbym usterkę z zalaniem a w zawiązku z tym - pozostałoscią wody gdzies w układzie paliwowym. Całym układzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 10 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2019 ,,wyczyszczony i przedmuchany" ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.