Skocz do zawartości

SVHO mocniejsze sprzęgło napędu kompresora na 2021


pk1pawel
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

dobra informacja - od 2021 jest dostęne mocniejsze sprzęgło napędu kompresora.Pasuje zamiennie do wszystkich SVHO i SHO od 2013. Ilość zębów i średnica po zewnątrz jest ta sama więc pasuje 1:1 za stare, natomiast zmiana jest wewnątrz - posiada 27 zamiast 24 wałków blokujących oraz wiekszą średnicę bieżni czyli jest mocniejsze. Cena w PL to 2500zł w US 520$ więc do przeżycia.

 

nr.zam. nowego sprzęgła 6ET-17800-10-00

 

nr.zam. starego sprzęgła 6ET-17800-00-00 zmiana na ww.  99999-04514-00(nr.akcji)

https://www.4-tecperformance.com/index.php?main_page=product_info&cPath=349_163&products_id=10882

 

i potrzeba jeszcze zamienić 2 śruby na inne z mniejszym łebkiem aby sprzęgło nie ocierało o nie - grosze ale potrzeba pomietać - link z opisem poniżej - str.10 -11

 

http://greenhulk.net/forums/showthread.php?t=260558&page=10

i jak montować sprzęgło (poniższe nie zawiera 2 srób więc proszę o nich pamietać)

http://greenhulk.net/forums/showthread.php?t=284841

 

jak coś to wszelkie klucze blokujące sprzęgło czy kompresor posiadam - odpłatnie pożyczę :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja dzwonilem do yamy w pl i powiedzieli mi 3500

Pewnie się pomylili bo 3500 to kosztuje kmpl. 2 kół jako upgrade do sho do roczników do 2013..I taki sam jest teraz przy svho do 2020 włącznie..pytaj o samo sprzęgło z końcówką nr.zam.10

Dzisiaj w yama krk  2500 brutto, dostawa z Japonii więc do 3 tygodni.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
mogę tylko potwierdzić słowa kolegi "pk1pawel". Gp1800 SVHO 2016r., zamontowane dziś sprzęgło nowego typu. samo sprzęgło pasuje plug&play, ale; korpus sprzęgła od wewnętrznej strony jest trochę szerszy, dlatego też katalogowo inne są dwie śruby które mocują ślizg łańcucha rozrządu, który jest montowany zaraz za sprzęgłem (stary typ, to śruba M6 z łbem na klucz nasadowy 10, do nowego typu sprzęgła dedykowane są śruby z łbem kulistym na klucz imbus, lub torx. nie wiem dokładnie jak jest w oryginale, bo na śruby trzeba oczekiwać dużo dłużej jak na samo sprzęgło, ale głównie chodzi o to, żeby łeb śruby był niższy. i przy takiej modyfikacji nie trzeba zmieniać obydwu śrub, górna zostaje i nie przeszkadza jej wysokość, wymieniamy tylko tę dolną, bo przy łbie na nasadkę M10, korpus opiera się i haczy o śrubę. wystarczy twarda śruba M6x30 [8.8 wystarczająca] z płaskim łbem na torx T30 i wszystko się mieści "książkowo"). oczywiście gdyby były dostępne te śruby w ASO, zmieniłbym obydwie na oryginalne (koszt 7zł/szt.), ale że czas oczekiwania długi, trza było to zrobić "z głową po swojemu".  tak więc jak komuś klęknie napęd sprężarki, śmiało zamawiać nowy typ sprzęgła 6ET-17800-10. koszt sprzęgła u nas w ASO - 2500pln. brutto, czas oczekiwania 3-4 dni robocze
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Paweł, miało być mniej awaryjne, a Ty gromadzisz części zamienne? ;)

Stal drożeje więc taka lokata kapitału ;)...a i myślę że będzie ono bardziej niezawodne

Ps

to sprzęgło zastępuje wg.katalogu wszystkie poprzednie czyli od roku 2013 do dzisiaj..poprzednie są już wycofane z oferty

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ooo, i pozycja za kierownicą też  Ci bardziej odpowiadała?

 

Zdziwiło mnie jak fajnie wchodziła w zakręty i bączki, lepiej momentami niż moje GTI, nie mówiąc juz o RXT, a na dodatek bardzo cicho pracuje silnik. Fajna maszynka.

Moze zatem czas na dobrą zmianę..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...

Moze zatem czas na dobrą zmianę..

 

Gdyby nie to, że kosztuje tyle co mój obecny skuter x 3, to pewnie bym zmienił :)

 

kosztuje, ale robotę robi na wodzie  - satysfakcja gwarantowana jest. i to właśnie coś kosztuje. nie ma tutaj się czym przechwalać i żaden to powód do dumy, ale jak do tej pory nie dał rady mi nikt. jest porobiona przez Riva, wyciska 135km/h na tafli. po prostu to zajeb.....ście szybka, zwrotna i przyjazna dla kierownika maszyna. jak ją okiełznasz, robi to co Ty chcesz. winkle wycina niesamowicie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie, kadłub GTI/GTR pasuje mi ze względu na zabawę, ale po wyprawach morskich zatęskniłem za ST3 żeby tak kręgosłup nie dostawał w kość.

Ale ta Yamaha spełnia warunki zabawy, nie wiem tylko jak na morzu przy zafalowaniu? Pływałeś może na takich akwenach?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko pięknie ale...

Weź I kup FX. Nie ma i nie ma gwarancji że się dostanie.

Obdzwoniłem wszystkich dealerów. Absolutnie żaden nie chce wziąć zadatku na skuter. Zaliczkę tak ale nie zadatek.

Zamawiając dzisiaj nie ma pewności czy dostanie się go we wrześniu 2022 roku.

Także ideały piękna rzecz,

można je mieć,

a i tak kupi się Sea Doo

Bo jest lub będzie.

Ja we wrześniu(jak tylko będzie oficjalnie można) zamawiam dwa skutery. Sea doo i FX. A kupię ten który przyjdzie. Stawiam że to będzie sea doo.

Edit:

Już jestem na oba zapisany na liście kolejkowej.

I jeszcze jedno. O Yamaha można zapomnieć jak się nie ma Konkretnych znajomości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...