TomaszWuzio20 Opublikowano 17 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2017 Pytanie jest takie ? Czy w silnikach V4. 2-sów synchronizacja gaźników odbywa się tak samo jak w silniku rzędowym ? Czy są jakieś inne zasady do których trzeba się stosować. ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomaszWuzio20 Opublikowano 18 Października 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Października 2017 I co nie ma żadnego kto mógłby coś podpowiedzieć ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Davson Opublikowano 18 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2017 Takie same Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomaszWuzio20 Opublikowano 22 Października 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Października 2017 A czy wiesz może gdzie mam wpiąć wakuometry ? Czy w moim wypadku nie musze czasem użyć trujnika żeby podpiąć się pod wężyk podciśnienia .? http://upload.secondsun.pl/img/150865227620171021_144511.jpg http://upload.secondsun.pl/img/150865236220171021_144451.jpg Ktoś może robił iż tak u siebie i wie co i jak . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomaszWuzio20 Opublikowano 29 Kwietnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2018 Czy ktoś jest w stanie podpowiedzieć co może być nie tak . Silnik Yamaha v4 130 2sow 1996r. Na wolnych obrotach bardzo nierówno pracuje i cały się trzęsie . Natomiast na połowie albo pełnym gazie śmiga dobrze . Co może być przyczyną ? Ktoś jakiś pomysł Oprócz czyszczenia gaźnika . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin.j Opublikowano 29 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2018 Ciśnienie zamierzone? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mati82 Opublikowano 29 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2018 Przyspieszenie zaplonu opoznione... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomaszWuzio20 Opublikowano 30 Kwietnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2018 Ciśnienie koło 9.5 na każdym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomaszWuzio20 Opublikowano 30 Kwietnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2018 Jutro sprawdzę jeszcze te ciśnienie . A jest jeszcze jedna rzecz co mnie zastanawia ż pod koła zamachowego podczas pracy silnika słychać takie metaliczne stukanie jak by coś obcieralo stukalo co to może być ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 30 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2018 Jakaś podkładka Ci się nie przykleiła do magnesu pod kołem? Sprawdź koniecznie bo może narobić bałaganu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin.j Opublikowano 30 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2018 Albo słychać łożysko ,sprawdź czy nie ma luzu na kole zamachowym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomaszWuzio20 Opublikowano 1 Maja 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2018 Sprawdziłem dzisiaj jeszcze raz ciśnienie i tak lewy górny 10 prawy górny 9.7 lewy dolny 9.5 prawy dolny 9.3 co do koła zamachowego nie dałem rady odkręcić górnej sruby spsikalem wd-40 luz może trochę jest ale sam nie wiem . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł_Wawa Opublikowano 1 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2018 A tam gwint nie jest lewy? pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mariusz Opublikowano 1 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2018 Serwis przy wymianie rozrządu u mnie w silniku musiał odkrecić koło zamachowe, chłopaki stosowali różne sciagacze, i im nie poszło. Przywiozłem z pracy mój sciągacz i poszło, dodatkowo tam chyba , jesli mnie pamięć nie myli, jest koło na stożku, a nakrętka była klejona fabrycznie na Loctait. Musisz uważać przy ściaganiu koła by go nie uszkodzić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomaszWuzio20 Opublikowano 2 Maja 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2018 No nic narazie muszę poszukać dobrego ściągacz dopiero później będę coś myślał . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł_Wawa Opublikowano 2 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2018 No ale Kolega nie doszedł jeszcze do ściągania, zatrzymał się na śrubie, chyba, że nie nadążam. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomaszWuzio20 Opublikowano 5 Maja 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2018 Dokładnie temat koła zatrzymał się na etapie śruby mocujące. Co do nierównej pracy i wibracji rozebralem jeszcze raz gaźnika okazało się że dusze wolnych obrotów miały bardzo małe światło nawet szpilka niechciala przejść przeczyscilem i trochę się poprawiło ale to jeszcze nie to co powinno być. Już nie wiem co jeszcze można sprawdzić na wolnych obrotach nie równo pracuje i nim trzęsie jak tylko dam gazu tak na 1500 obrotów chodzi ładnie i równo. Ale podczas dodawania gazu z najniższych o rogów jak by się dusil zanim wejdzie na równą pracę coś jakby za dużo paliwa dostawał . . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomaszWuzio20 Opublikowano 6 Maja 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2018 Znalazłem dzisiaj jeszcze jedna rzecz co mnie zastanawia . Po zdjęciu fajki ze świecy podczas pracy silnika wali prądem po łapach i to na dwuch fajkach akorat na lewej stronie. Czy tak powinno być na zdjetej fajce i czy to może być przyczyną nierównej pracy na wolnych obrotach i szarpaniu przy dodawaniu gazu ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł_Wawa Opublikowano 6 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2018 Nawet często są podawane ostrzeżenia, w instrukcjach i na naklejkach żeby nie dotykać, a jak zdjęte to tym bardziej bo prąd nie idzie przez iskrę na świecy tylko cały do łapy, oczywiście na tyle na ile izolacja przepuści, ale stara może przepuszczać całkiem mocno. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomaszWuzio20 Opublikowano 6 Maja 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2018 Skoro izolacja przepuszcza na ręce to tym bardziej na pokrywę silnika mam gdzieś Nowe fajki jutro założę i zobaczę czy coś się zmieni . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomaszWuzio20 Opublikowano 7 Maja 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2018 Dziś zrobiłem kilka filmów jak to wygląda na wodzie, cały czas coś szarpie na wolnych obrotach . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 7 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2018 Sprawdzanie, który cylinder nie pracuje, poprzez zdejmowanie fajek gołą ręką to hardkor. Lepiej rozłączać cewki po niskim napięciu. Po kilkuminutowej pracy na wolnych obrotach sprawdzić jak wyglądają świece. Przy okazji sprawdzić jak wygląda na nich iskra. Jest jeszcze jedna możliwość nierównej pracy. Uszczelka pod głowicą zaczyna mieć już dość na którymś z cylindrów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomaszWuzio20 Opublikowano 8 Maja 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2018 Uszczelkę raczej wykluczam wizualnie nie widać żeby gdzieś przrpuszczala a dwa że ciśnienie jest prawie 10 na każdym . A może ktoś wie jaka powinna być średnica otworu dyszy wolnych obrotów ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 8 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2018 Pomiar ciśnienia sprężania nie pokaże początku degradacji uszczelki. Pomiar szczelności już prędzej. Nieszczelność może być w drugą stronę. Woda może wchodzić do cylindra. Sprawdzić nie zaszkodzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomaszWuzio20 Opublikowano 8 Maja 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2018 A co do średnicy otworu dyszy wolnych obrotów ktoś może wie ile powinien być ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.