Skocz do zawartości

Synchronizacja gaźników yamaha 130 KM V4 1998 r.


TomaszWuzio20
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

A czy wiesz może gdzie mam wpiąć wakuometry ? Czy w moim wypadku nie musze czasem użyć trujnika żeby podpiąć się pod wężyk podciśnienia .?

http://upload.secondsun.pl/img/150865227620171021_144511.jpg

http://upload.secondsun.pl/img/150865236220171021_144451.jpg

Ktoś może robił iż tak u siebie i wie co i jak .

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...

Czy ktoś jest w stanie podpowiedzieć co może być nie tak . Silnik Yamaha v4 130 2sow 1996r. Na wolnych obrotach bardzo nierówno pracuje i cały się trzęsie . Natomiast na połowie albo pełnym gazie śmiga dobrze . Co może być przyczyną ? Ktoś jakiś pomysł

Oprócz czyszczenia gaźnika .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Serwis przy wymianie rozrządu u mnie w silniku musiał odkrecić koło zamachowe, chłopaki stosowali różne sciagacze, i im nie poszło. Przywiozłem z pracy mój sciągacz i poszło, dodatkowo tam chyba , jesli mnie pamięć nie myli, jest koło na stożku, a nakrętka była klejona fabrycznie na Loctait. Musisz uważać przy ściaganiu koła by go nie uszkodzić.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie temat koła zatrzymał się na etapie śruby mocujące. Co do nierównej pracy i wibracji rozebralem jeszcze raz gaźnika okazało się że dusze wolnych obrotów miały bardzo małe światło nawet szpilka niechciala przejść przeczyscilem i trochę się poprawiło ale to jeszcze nie to co powinno być. Już nie wiem co jeszcze można sprawdzić na wolnych obrotach nie równo pracuje i nim trzęsie jak tylko dam gazu tak na 1500 obrotów chodzi ładnie i równo. Ale podczas dodawania gazu z najniższych o rogów jak by się dusil zanim wejdzie na równą pracę coś jakby za dużo paliwa dostawał . .
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znalazłem dzisiaj jeszcze jedna rzecz co mnie zastanawia . Po zdjęciu fajki ze świecy podczas pracy silnika wali prądem po łapach i to na dwuch fajkach akorat na lewej stronie. Czy tak powinno być na zdjetej fajce i czy to może być przyczyną nierównej pracy na wolnych obrotach i szarpaniu przy dodawaniu gazu ?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nawet często są podawane ostrzeżenia, w instrukcjach i na naklejkach żeby nie dotykać, a jak zdjęte to tym bardziej bo prąd nie idzie przez iskrę na świecy tylko cały do łapy, oczywiście na tyle na ile izolacja przepuści, ale stara może przepuszczać całkiem mocno.

 

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzanie, który cylinder nie pracuje, poprzez zdejmowanie fajek gołą ręką to hardkor. Lepiej rozłączać cewki po niskim napięciu. Po kilkuminutowej pracy na wolnych obrotach sprawdzić jak wyglądają świece. Przy okazji sprawdzić jak wygląda na nich iskra.

Jest jeszcze jedna możliwość nierównej pracy. Uszczelka pod głowicą zaczyna mieć już dość na którymś z cylindrów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...