michaladam Opublikowano 29 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2021 Witam,jaka może być przyczyną za wysokich obrotów na luzie oprócz cięgien,Yamaha F50AET Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edisoniras Opublikowano 30 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2021 poszukaj śruby regulacji wolnych obrotów i lekko wykręć, powinna być przy pierwszym gaźniku (ten na samym dole) , nie kręć śrubkami między gażnikami bo rozregulujesz synchronizację .[/img] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michaladam Opublikowano 30 Września 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Września 2021 Dzięki, spróbuję Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Davson Opublikowano 30 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2021 Ja bym nic nie kręcił jak się nagłe stało. Może jakieś lewe powietrze ciągnie stąd podwyższone obroty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michaladam Opublikowano 1 Października 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Października 2021 Z początku po kilkunastu sekundach schodził z obrotów,teraz nie.Po zagrzaniu problem nie występuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 1 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2021 Na zimnym silniku to normalne, że ma lekko podniesione obroty. ,,Ssanie" jest realizowane poprzez dodatkową dawkę paliwa dostarczaną przez kanał ssania. Zamykanie tego kanału odbywa się termoelektrycznie a to trochę trwa. Czasem się przycina mechanizm i trwa to dużo dłużej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.