Pblo Opublikowano 14 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2015 Witam Kolegów sprawa jest nastepująca: silnik pieknie zapala wkręca się na obroty, pracuje pieknie do momentu kiedy nie wypali paliwa z "gruszki". Wtedy zaczyna przerywac i po podpąpowaniu znowu idzie jak złoto. Wymieniłem gruchę, przewód paliwowy sprawdziłem odpowietrzenie zbiornika. Cały czas to samo. I ma ktoś pomysł o co może chodzi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin.j Opublikowano 14 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2015 Zostaje pompa paliwa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pblo Opublikowano 16 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Września 2015 Temat wydaje sie rozpracowany. Wyjąłem "gruszkę" z bakisty i zamontowałem na lini paliwowej przy cięgnach wychodzących z silnika. Dodatkowo zamontowałem przepływowy filtr paliwa. Zaleta, że widać czy paliwo jest czy nie ma w lini. Pływałem ponad 40 min na róznych obrotach wszystko OK. Cuda, cudeńka! Ps. Jeden mechanik z którym wstępnie rozmawiałem chciał wymieniać pompę wtryskową... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dimcar Opublikowano 16 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2015 Do tego silnika powinien być filtr z odstojnikiem wody , a nie przepływowy, a gruszka normalnie może byc daleko od silnika. Zamiast przekładac powinieneś sprawdzić dlaczego tak było ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.