Skocz do zawartości

Yamaha 100km pluje paliwem


Darek11
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam grono. Mam problem. Moja yamaha 2 takt 100km v4 z 2001 roku podczas pracy delikatnie pluje paliwem. Objawia się to tym, że podczas postoju i rozgrzewania silnika w okolicach silnika wyskakują na wodzie delikatne tęczowe kropki na wodzie. Takie chrzczenie jak kropidlem. Czuć też w spalinach paliwo. Silnik odpala bez problemu, płynnie wchodzi na obroty, nie kicha, nie prycha i nie dławi się na obrotach. Ani na niskich, ani na wysokich. Generalnie tylko chrzci paliwem.

Mam też pytanie dotyczące drugiego akumulatora. Mam teraz 100ah, a chciałbym zrobić separator i wstawić drugi "hotelowy" do obsługi echa itp.  Jak duży akumulator (w sumie) obsłuży ładowanie silnika? Czyli ile ah może mieć hotelowy, jeżeli "rozruchowy" zostawię 100ah?

Dziękuję za wszelkie sugestie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może czas na świece.  
Aku wstaw sobie jaki chcesz, bo ten prąd z silnika to nie ogarnie więcej jak rozruchowy. Tym bardziej że separator ma próg, i jeśli master nie będzie miał dużej sprawności to ciągle będzie spadało napięcie i separator będzie głównie obsługiwał master aku. 

Edytowane przez Saturn
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...