Darek11 Opublikowano 7 Listopada Udostępnij Opublikowano 7 Listopada Witam grono. Mam problem. Moja yamaha 2 takt 100km v4 z 2001 roku podczas pracy delikatnie pluje paliwem. Objawia się to tym, że podczas postoju i rozgrzewania silnika w okolicach silnika wyskakują na wodzie delikatne tęczowe kropki na wodzie. Takie chrzczenie jak kropidlem. Czuć też w spalinach paliwo. Silnik odpala bez problemu, płynnie wchodzi na obroty, nie kicha, nie prycha i nie dławi się na obrotach. Ani na niskich, ani na wysokich. Generalnie tylko chrzci paliwem. Mam też pytanie dotyczące drugiego akumulatora. Mam teraz 100ah, a chciałbym zrobić separator i wstawić drugi "hotelowy" do obsługi echa itp. Jak duży akumulator (w sumie) obsłuży ładowanie silnika? Czyli ile ah może mieć hotelowy, jeżeli "rozruchowy" zostawię 100ah? Dziękuję za wszelkie sugestie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saturn Opublikowano 7 Listopada Udostępnij Opublikowano 7 Listopada (edytowane) Może czas na świece. Aku wstaw sobie jaki chcesz, bo ten prąd z silnika to nie ogarnie więcej jak rozruchowy. Tym bardziej że separator ma próg, i jeśli master nie będzie miał dużej sprawności to ciągle będzie spadało napięcie i separator będzie głównie obsługiwał master aku. Edytowane 7 Listopada przez Saturn Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.