replay963 Opublikowano 4 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2013 Witam wszystkich! Mam problem ze swoją yamaszką, jest to v4 o mocy 115km z 99 roku (2 takt), pracuje niby ładnie, nie rzęzi ani nic ale nie ma kopa takiego jak powinna mieć i ciągnie tylko do 4500rpm, póżniej przy mocnym skręcie w prawo dochodzi gdzies do 4600-700 a w lewo kolo 4300-400, czy ktoś może wie dlaczego tak się dzieje, tak jak przy starcie daję jej w gaz a ona niby idzie ale nie z taka dynamiką jak powinna i przy 3000 ma 'laga' potem wchodzi w ślizg, trymuje silnik i osiąga te swoje 4500rpm a powinna chyba więcej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
7mka Opublikowano 4 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2013 Może śruba ma za ciężko ? nie napisałeś czy wcześniej było inaczej czyli dobrze czy to nowy zakup i taki problem ? Wot dla tego silnika 4500-5500 albo mocy brakuje albo śruba za wielki skok Sprawdź ciśnienie na cylindrach . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zibi Opublikowano 4 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2013 na świeczki też popatrz ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
replay963 Opublikowano 4 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Września 2013 nowy zakup, wydaje się jakby mocy nie miała bo nie nie ma dynamiki, pływałem mercury 115 też 2 taktem i tamtem po dociśnieciu manetki w porównaniu z moją yamaha to zachowywał się jakby chciał odgryźć mi głowę, ciśnienie mogę sam sprawdzić czy muszę udać się do serwisu? Świece ponoć z tego roku, ale sprawdzę, myślałem też o filtrze paliwa bo wydaje mi się że jest brudny ale dziś nie miałem czasu odkręcić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
7mka Opublikowano 4 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2013 Sam możesz jak masz manometr świeczki sprawdź jak są czarne coś nie tak tylko po pływaniu je wykręć musza być brązowe nie czarne ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
covi Opublikowano 5 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2013 identyczne objawy miałem dwa tygodnie temu, woda w dolnych gaźnikach i przytkany kanał doprowadzający paliwo, na świecach nie było śladu że coś niedomaga, 2 godzinki roboty i moc wróciła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
replay963 Opublikowano 5 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Września 2013 Dzięki za podopowiedź covi! postaram się to sprawdzić, a ten kanał doprowadzający paliwo to jest przy gaźniku mam rozumieć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
covi Opublikowano 5 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2013 w gaźniku, z jednej strony zakończony króćcem na gumowy wąż podający paliwo a dalej rozdziela się do zaworów i komór pływakowych. U mnie tam była przyczyna, ale jak będziesz miał gaźniki w garści to wyczyść wszystko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
replay963 Opublikowano 2 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2014 Witajcie znowu, mam nadzieje ze tym razem znowu uratujecie sytuacje tak jak na jesieni ; ) Po zimie, silniczek odpalił praktycznie na dotyk, dostał nowe chłodzenie, ale na wodzie po przepłynięciu jakichś 4km i wrzuceniu na luz, na biegu już pływać nie chciał, na luzie mogę go wkręcić nawet na 5.5tys obrotów, po wrzuceniu 'do przodu' i nawet delikatnym dodaniu gazu, gaśnie, tak samo do tyłu. Jakoś udało mi się wrócić do portu po iście lekarskim przesuwaniu manetki i osiągnięciu prędkości obrotowej na poziomie 1400-1500rpm... każda kolejna próba przyspieszenia? silnik gaśnie. jaka powinna być maks prędkość obrotowa silnika jak lece na biegu, na pełnym przyspieszeniu? u mnie ma 4500rpm na maksymalnym wychyleniu manetki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MAWI Opublikowano 4 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2014 Mam taki sam silnik.Mój podczas pływania kręci się ponad 5000. Wchodzi na te obroty w zasadzie w kilka sekund. Ostatnio mam problemy z chłodzeniem.Co masz na myśli pisząc ,że " dostał nowe chłodzenie." Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruszyna Opublikowano 15 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2019 Sam możesz jak masz manometr świeczki sprawdź jak są czarne coś nie tak tylko po pływaniu je wykręć musza być brązowe nie czarne ;) Witam, a ktoś może podpowiedzieć jakie ciśnienie powinno być na cylindrach w takim silniku ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.