Seba01 Opublikowano 31 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2016 Witam wszyskich serdecznie Potrzebuje pomocy przy ustaleniu problemu jaki występuje w moim silniku, polega on na tym ze silnik przerywa na drugim cylindrze. Gazniki wyczyszczone i ustawione według serwisowki ,myślałem ze moze cos z cewka ale zamieniałem i dalej to samo dolny cylinder (nr 2) przerywa tak jakby go zalewało (tak mi sie wydaje ) gdy jest podłączone linia paliwowa i motorek pracuje po zdjeciu czapki ze swiecy z cylindra nr 2 nic sie nie dzieje, ale gdy zrobie odwrotnie silnik gasnie. Problem znika gdy odepnę linie paliwowa i chce wypalic paliwio z gaznikow po chwili (1min) silnik podwyższa obroty i zaczyna pracować na oba cylindry az do wypalenia mieszanki. Ciśnienie na obu cylindrach jest podobne okolo 7,3 bar Moze ktos pomorze w temacie ? przepraszam ze pisownie komp bez polskiej klawiatury Pozdrawiam Seba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stercik Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Piszesz że wyczyściłeś gaźniki więc są dwa. Czy w ramach ustawiania sprawdziłeś poziom paliwa w komorach pływakowych? Może dolny gaźnik ma za dużo paliwa i zalewa świecę, jak odepniesz linię paliwową poziom w nim opada i sytuacja się normuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seba01 Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Dokładnie tak sie dzieje, gazniki sprawdzone, pływaki działają iglice tez. Po dzisiejszych pomiarach napiecia na cewkach ( zasilania , impulsowe) i module CDI.wszystko w normie według serwisowki . Po kilku rozbieraniach gaźników nastąpił przełom, pompa paliwa raczej nawala dokładnie membrana wyglądała na oko ale po podpieciu lini paliwowej i pompowanu gruszka na odkręconych gaźnikach zaczyna leciec paliwo z otworu podciśnienia do membrany i zalewa ten cylinder ( tak na moje rozumowanie to wyglada ) . Membrana zamówiona wraz z uszczelkami do gaźników bo były rozkręcane ostatnio kilka razy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seba01 Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Sprawa rozwiązana, membrana w pompce wymieniona i wszystkie uszczelki w gaznikach, silnik smiga jak trzeba. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SebastianWat Opublikowano 2 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2016 Ale masz słabe ciśnienie na garach 7,3 to już pod wymianę pochodzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 2 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2016 Problem w tym, że Yama nie podaje kompresji dla 2T. Niby da się przeliczyć stopień sprężania na kompresję ale wzxory są zbyt ogólne. Już lepiej porównywać z danymi innych producentów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SebastianWat Opublikowano 2 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2016 z tego o wiem to stare RUSKIE silniki miały sprężanie w okolicach 8 nowe, poniżej 7 to były już śmieci. Yamaszka z racji wyższości technologicznej raczej większe sprężanie ma i powinno one być koło 9-8 przy 2t 4t w serwisie mówią że np 15km ale w 4tnma niecałe 12. Serwis yamahay powinein wiedzieć jakie powinna mieć yamaha sprężanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seba01 Opublikowano 3 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Października 2016 Ale masz słabe ciśnienie na garach 7,3 to już pod wymianę pochodzi Nie wiem czy slabe czy dobre ale w serisowce napisane jest 735 (7.35 , 105 ) KPa (kg/cm2 , psi) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seba01 Opublikowano 6 Maja 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2018 Witam Odgrzeje troche temat, szykuje sie do remontu swojego starego silnika (wymiana tłoków ,pierscieni , wszystkich uszczelek, ) i związku z tym mam pytania 1: Jakie tłoki i pierścienie kupic, sa jakies godne polecenia zamienniki czy tylko OEM . 2: Czym posmarować uszczelki przed montażem? ( na kanale YT Dangar Marine widzialem jak gosciu pryska po uszczelce preparatem Hylomar M 200ml spray) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NocnyMajster Opublikowano 9 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2018 Witam, Niestety nie pomogę w doborze pierścieni tłokowych bo nie mam doświadczenia w tej kwestii ale z ciekawości chciałem zapytać przy jakiej kompresji trzeba wykonać remont takiego silnika bo mam taki w kondycji myślę idealnej a pod czapą ma taką fajną naklejkę serwisową i kompresja nie jest zbyt wysoka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mati82 Opublikowano 10 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2018 ale, że jak...? 7 bar jest ok?, przecież 80% formowych "fachowców" twierdzi, że poniżej 8 to już złom, śmietnik, remont, bo ruskie miały 8 bar. Nooo i jeszcze na olx jest handlarz z Józefów-Dębinka gdzie każdy jego używany silnik ma 11-14 bar. Jak to możliwe się pytam.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 10 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2018 Przecież zapodawałem wcześniej: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raczekp1 Opublikowano 10 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2018 w tym modelu cylindry po stronie wydechu maja nawiercone otwory fi 4 mm w celu obnizenia kompresji twierdze ze ten motor jak nowy to ma max 8 bar. te nawiercenie słuzy do znizenia kompresji by nie rozwalac starteró recznych kolega ogląda filmy Dangar Marine to niech poszuka filmiku jak gosc pokazuje taką crankase z nawierconymi otworami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seba01 Opublikowano 10 Maja 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2018 Pewnie chodzi o te otwory z tego filmu 3:28 s Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.