ArturK Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Witam. Przyjechał dziś do mnie, silnik Yamaha 25 Hp czterosów, 2008 rok. Mam pytanie, może dla niektórych śmieszne, ale chcę się upewnić. Woda chłodząca jest wyrzucana przez silnik z dwóch miejsc z tyłu za silnik z otworu zaraz pod pokrywą silnika i z dwóch otworów na środku kolumny skierowanych w stronę przeciwną, czyli w stronę pawęży. Czy tak powinno być, bo nie mam doświadczenia a moje poprzednie motory były mniejszej mocy i miały tylko ten otwór z tyłu silnika zaraz pod pokrywą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
giees Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Na pewno tak nie powinno być! Być może masz tam końcówkę do nakręcenia węża ogrodowego i przepłukania głowicy silnika i jest ona nie zaślepiona taką nakrętką z wężykiem. Ja w Y 60 tak mam. O0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArturK Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Nie chodzi mi o otwór do płukania. Ten jest z boku pokrywy. Chodzi mi o to, że woda leci też oprócz standardowego otworu z tyłu silnika także z dwóch otworów jeden nad drugim, umieszczonych na kolumnie od strony pawęży. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zibi Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Otwory na kolumnie od strony pawęży? ??? Czyli woda leci na pawęż? Czy czegoś nie zrozumiałem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kozi Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2012 generalnie tak na oko to chyba dobrze - najwyższy otwór, na spodzie komory silnika to tylko taki wskaźnik, żeby było widać że pompa pompuje wodę, część pompowanej wody wylatuje innym otworem lub otworami (przynajmniej ja tak mam w swoich silnikach, chyba, że zaraz mnie ktoś poprawi, że to efekt dziurawych uszczelek itp.) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
covi Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2012 też mi sie wydaje że jest wszystko ok o ile mamy sprawny termostat a z górnego otworu wylatuje nieprzerwana stróżka wody pod pewnym ciśnieniem. W końcu zanim otworzy się termostat to nadmiar wody z pompy musi mieć ujście które jest kierowane do kolumny i jej część wylatuje śrubą ze spalinami a część tymi dziurkami (widać to dobrze gdy odpalimy silnik na słuchawkach). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.