marcin.j Opublikowano 24 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2014 Proszę o pomoc w podłączeniu regulatora napięcia zakupiony od skutera dwu suwa, z silnika wychodzi prąd zmienny 5-50v zależnie od obrotów dwa kable regulator ma 4 piny jak sądze 2 wejścia i 2 wyjścia tylko które jakie ,na forum dawno ktoś pisał że podłączył taki regulator i działa może ktoś podpowie dziękuje z góry Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 24 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2014 http://pl.wikipedia.org/wiki/Mostek_Graetza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin.j Opublikowano 24 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2014 poczytałem i dalej nic nie wiem ::) ten regulator nie nadaje się? mostek też ma 4 piny :-[ Mikijet proszę podpowiedz czy będzie coś z tego,czy kupić mostek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czeburaszka710 Opublikowano 24 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2014 https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSzjHCvjBFajoJapkQqHIP9X2dmU-Q-JKG7RyKVq5hEAgq1dgOqYg http://www.motelek.net/schema/spannung/regler_pinout5.png http://obrazki.elektroda.pl/1139734100_1302433593.jpg http://motocdi.com/gallery/image.php?mode=medium&image_id=191 https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRtEBQ5tNHOLzT1ih85h2C8lpo8yZLCEC5A9T37XjADcGvr1JaniQ Powinno wystraszyć ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin.j Opublikowano 24 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2014 wielkie dzięki , jak nie będzie jutro padać podłącze i sprawdzę czy będzie działać :-\ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin.j Opublikowano 24 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2014 zgłębiam temat w necie i porównuje regulatory w jednym linku jest od hondy led i taką właśnie mam niesprawną wykręciłem z niej regulator z kablami http://upload.secondsun.pl/img/1406226691dsc_0656%5B1%5D.jpg dwa górne zaciski podłączyć zasilanie z silnika ,czy jest różnica który gdzie prawy dolny ładowanie aku + ,aku - do masy silnika chiński ma inaczej, poprawcie mnie żebym nic nie popalił >:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin.j Opublikowano 26 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2014 Podłączam oby dwa i pokazuje 2volty na schematach plus do alu a gdzie masa po spienciu aku pokazuje napięcie akumulatora czarna magia poradźcie coś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 26 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2014 A po prostu wstaw oryginalną kostkę tak jak na foto i nie kombinuj. Kolory: jednakowe( tutaj białe) prąd przemienny z prądnicy ( bez znaczenia który gdzie) czarny masa- prąd stały - do minusa na aku czerwony plus - prąd stały- do plusa na aku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin.j Opublikowano 26 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2014 dzięki właśnie że jak podłącze prąd przemienny kable z silnika, to na czerwonym i czarnym jest 2 volty :( i chiński też tak ma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 26 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2014 Zmierz najpierw wejście przemiennego ile ma? A potem to dopiero prostuj diodami. Mostek troszkę podbija napięcie. Silnik musi pracować na wysokich obrotach. Prądnice tak mają, że wraz ze wzrostem obrotów rośnie napięcie i prąd ( moc). Jak masz problem z oryginalnym mostkiem to kup na allegro mosteczek 50A i na nim będą oznaczenia. http://allegro.pl/mostek-prostowniczy-1000v-50a-prostownik-kbpc5010-i4376180986.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin.j Opublikowano 26 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2014 Z silnika na wolnych jest 6,2 i rośnie do 50 volt, mostek z ale patrzyłem i piszą źe trzeba radiator choć może do obudowy silnika przykrecic żeby odbierało ciepło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czeburaszka710 Opublikowano 27 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2014 dzięki właśnie że jak podłącze prąd przemienny kable z silnika, to na czerwonym i czarnym jest 2 volty :( i chiński też tak ma Niema żadnej gwarancji że twój regulator był sprawny ( używka ) , druga sprawa że jest dwa różne schematów wyprowadzeń przy tum samym typie złącza . Trochu pracy kolego w necie jest wszystko wystarczy poszukać , nic skomplikowanego w tym temacie nie widzę , to co podałem powinno wystarczyć aż za nadto ale pod jednym warunkiem , minimalne pojęcie w elektryce . Inaczej niema to sensu ;) . Taki układ na chuńczyku za 15zeta bodajże stoi u mnie na merku 15hp jakieś 6lat i ma się dobrze . Musi być przykręcony do obudowy ( lepsze odprowadzenie ciepła ) . Tu masz swoją hodę http://www.motelek.net/schema/spannung/regler_pinout5.png a tu chinola http://obrazki.elektroda.net/53_1253165405.jpg P.s. Dla jeszcze bardziej ułatwienia twojej męki ;) podpowiem że istnieją też 6v regulatory na takim samym złączu no inaczej opisane wyprowadzenia , tak że jak będziesz szukał regulatora warto zwrócić na to uwagę . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin.j Opublikowano 27 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2014 Własnie tak podłączam inne piny w hondzie i inne w chinolu zgodnie z typem regulatora z linków ale rezultat taki sam chińczyk nowy za 25 zeta wziołem ten droższy niby lepszy próbuje dalej niby nic skomplikowanego ale ::) dziękuje bardzo ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czeburaszka710 Opublikowano 27 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2014 Do trzech razy sztuka :P . Jako wariant .... łapiesz skuter na drodze , wyciągasz regulator i podłączasz tak samo jak na nim ( 12V ) , niema siły ma chodzić , zbyt proste to jest . :) . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin.j Opublikowano 27 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2014 Załatwiam na jutro kolesia ze skuterem :o Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czeburaszka710 Opublikowano 27 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2014 Na początek włóż swój regulator do skutera ( jak by padł przy eksperymentach ) , masz pewność że sprawny . A dalej to z górki . ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin.j Opublikowano 27 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2014 Tak zrobię włoże chinola do chinola i zobaczę czy działa potem próba przy silniku jak nie to :'( dzięki wielkie jak mnie pokierować to zrobię wszystko :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czeburaszka710 Opublikowano 27 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2014 I mały drobiazg , jak podłączałeś do za burtowca to z aku czy bez ? ::) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin.j Opublikowano 31 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2014 Podałem się na regulatrze ze skutera jest to samo czyli bez aku na wyjściu 2 volt i z aku napięcie takie jakie ma aku nie rosnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czeburaszka710 Opublikowano 31 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2014 Czyli od nowa , sprawdziłeś na skuterze , pomiary oryginalnego regulatora w skuterze co pokazywali ? Bo jak twój w skuterze pokazywał złe ( w stosunku do tego co stał w skuterze ) no to znaczy że twój już padł na eksperymentach . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin.j Opublikowano 28 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2015 Temat powraca po wojażach na zalewie szczecińskim montuje pompe zęzową co wiąże się z ładowaniem aku :P robiąc porządki znalazłem regulator napięcia od suzuki 50-tki o taki http://upload.secondsun.pl/img/1440783638dsc_0320%5B1%5D.jpg jutro spróbuje go podłączyć może zadziała , z regulatorami od skuterów nie powiodło się :( i się poddałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin.j Opublikowano 29 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2015 witam podłączyłem regulator od suzuki i nic nie pokazuje na wyjściu , może walnięty ale spróbowałem ten od hondy i coś pokazuje tylko czy dobrze ??? próba bez podłączonego akumulatora -https://www.youtube.com/watch?v=eQ07d6M7z3o i druga z aku czy tak ma być , napięcie na aku przed podłączeniem 12,9 i się nie zmienia https://www.youtube.com/watch?v=40TdjNEk-KU ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.