ramzes102 Opublikowano 4 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2016 Witam. Silnik 3 cylindry 2-suw. Po przepłynięciu około 2 km. (prawdopodobnie po rozgrzaniu silnika) silnik zaczyna przerywać. Jak jest zimny, na krótkich dystansach pracuje bez uwag. Jaka może być przyczyna? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin.j Opublikowano 4 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2016 W czasie Przerywania pompuj gruszką od paliwa jak to pomoże to pompa paliwa nie wydajna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ramzes102 Opublikowano 4 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Września 2016 Już próbowałem i bez efektu. To coś innego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mati82 Opublikowano 4 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2016 To moze i sie przegrzewa, jak chlodzenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ramzes102 Opublikowano 4 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Września 2016 Ciśnienie wody na wyjściu równe i wysokie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mati82 Opublikowano 5 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2016 przeważnie silnik ma dwa obiegi chłodzenia i nie zawsze ciśnienie z kontrolnego jest miarodajne do całości chłodzenia, często drugim obiegiem (na głowice ) steruje termostat i jeszcze to bym sprawdził, czyli go chwilowo usunął. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ramzes102 Opublikowano 5 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Września 2016 Dzięki za radę. Spróbuję i dam znać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ramzes102 Opublikowano 11 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Września 2016 Zdemontowałem termostat i bez efektu silnik dalej przerywa jak jest rozgrzany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raczekp1 Opublikowano 11 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2016 dla mnie to albo elektryka czyli(zmień siece sprawdz cewki, modułu to pewnie nie masz jak podmienic, cewka łądowania i impulsator) lub woda dostaje sie do cylindra przez uszczelke głowicy, głowica zwichrowana po rozgrzaniu bardziej odchyla sie od uszczlki i woda dostaje sie do cylindra Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mati82 Opublikowano 19 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2016 Zdemontowałem termostat i bez efektu silnik dalej przerywa jak jest rozgrzany. po przepłynięciu tych 2 km bez termostatu jesteś w stanie położyć rękę na bloku silnika, głowicy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ramzes102 Opublikowano 23 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Września 2016 Problem rozwiązany. Przewód masy z modułu zapłonowego nie był przykręcony do bloku silnika. Podejrzewam że mechanior , który mi go regulował chciał abym do niego wrócił ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mati82 Opublikowano 23 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2016 gdyby ten moduł umarł przez słabą masę byłbyś parę stówek w plecy.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ramzes102 Opublikowano 23 Września 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Września 2016 Wiem, odwiedzę go przy okazji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.