Skocz do zawartości

Yamaha 40 HP Aultolube problem


frantic
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

WItajcie,

Mam od jakiegoś czasu problem z silnikiem 2-suw 40 Hp typ TLRZ. Otóż odpala normalnie, ale za długo nie pochodzi na wolnych obrotach, trochę posapie, czasem piśnie i zgaśnie. Jak uda się go wprowadzić na obroty, to chodzi jak zegarek, ale powyżej 1500-2000 obr. Wkręca się do 4800-5000 i tu nie mam zastrzeżeń. Jak tylko zwolnię, to go zamula i najczęściej zgaśnie. Gaźniki czyściutkie, woda nie zalega, wszystko dokręcone, moduł wydaje się dobry, z resztą nowy - 2 lata. Na linii paliwowej filtr z separatorem - jest ok, podłączony na krótko - to samo. Świece nowe, iskra jest.  Może pompa paliwa? Jakie są objawy gdy pompa paliwa nie domaga?Nie kumam tematu o co może chodzić. Może macie jakieś sugestie? Jak powinny być ustawione śrubki wolnych obrotów w gaźnikach? Ja mam 3-4 obroty wykręcone, po świecy wydaje się to ustawienie dobre.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...