frantic Opublikowano 21 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2016 WItajcie, Mam od jakiegoś czasu problem z silnikiem 2-suw 40 Hp typ TLRZ. Otóż odpala normalnie, ale za długo nie pochodzi na wolnych obrotach, trochę posapie, czasem piśnie i zgaśnie. Jak uda się go wprowadzić na obroty, to chodzi jak zegarek, ale powyżej 1500-2000 obr. Wkręca się do 4800-5000 i tu nie mam zastrzeżeń. Jak tylko zwolnię, to go zamula i najczęściej zgaśnie. Gaźniki czyściutkie, woda nie zalega, wszystko dokręcone, moduł wydaje się dobry, z resztą nowy - 2 lata. Na linii paliwowej filtr z separatorem - jest ok, podłączony na krótko - to samo. Świece nowe, iskra jest. Może pompa paliwa? Jakie są objawy gdy pompa paliwa nie domaga?Nie kumam tematu o co może chodzić. Może macie jakieś sugestie? Jak powinny być ustawione śrubki wolnych obrotów w gaźnikach? Ja mam 3-4 obroty wykręcone, po świecy wydaje się to ustawienie dobre. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin.j Opublikowano 21 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2016 Pompa paliwa jak pada to nie domaga silnik na wysokich obrotach odwrotnie jak u Ciebie takie piszczenie i gaśnięcie miałem w 30 konnej yamaszce po zakonserwowaniu silnika na zimę wlaniu do cylindrów za dużo oleju :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.