ma_ko Opublikowano 6 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2020 Czy ktoś może wie, gdzie w tym silniku znajduje się termostat? I czy w ogóle jest? Pływałem dziś nim pierwszy raz po kupnie, i po kilkudziesięciu minutach pływania nawet się nie zagrzał, był zimny. Dzięki za odpowiedź Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin.j Opublikowano 6 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2020 A skąd wiesz że się nie zagrzał , masz wskaźnik temperatury Nad płaszczem wodnym przy głowicy na dwie śrubki , koło ucha do podnoszenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klosek23 Opublikowano 7 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2020 Jak bardzo chcesz go sprawdzić to uważaj przy odkręcaniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ma_ko Opublikowano 7 Maja 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2020 Na co uważac na ukręcone sruby ? pływałem na malutkich obrotach sprawdzałem łódkę czy gdzies nie cieknie itp ,ale po zdjeciu pokrywy na wodzie byl w zasadzie zimny..fakt ze raz przez kilka sek dałem połowe obrotów ..tylko.Silnik nie był nigdy rozbierany więc nie wiem może poczekac do sezonu i sprawdzić po wiekszym pływaniu.Tak mam termometr silnika w łodzi jest termometr firmy KUS z dedykowanym czujnikiem ,Był w kpl nie b wiedziałem gdzie go wkręcić więc zacisnęłem go w oprawce kablowej tzw OCZKO grubej bielonej cyną ,czujnik pasował idealnie .Przed zaciśnięciem otwór (na przewód) wysmarowałem pastą termo do procesorów ,na całośc naciagnołem koszulke termo ,całośc przykręciłem pod jedno ucho właśnie do podnoszenia silnika ,jako elektronik sprawdziłem działanie podgrzewając czujnik reaguje prawidłowo .Lódke kupiłem z zamontowanym 8ma zegarami KUS ale nie podłączonymi ..podłączyłem wszystkie poza wskaznikiem paliwa ,wszystkie działają gracko -) prędkosciomierz GPS itp.Obrotomierz pracuje z przewodem oryginalnym w manetce Yamahy 703 .ew służe pomoca w podłaczeniu . temperature sprawdzę chyba po dłuższym pływaniu ..jesli to faktycznie sruby termostatu moga być zapieczone musze uważać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 7 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2020 To jest w miarę młody silnik i śruby powinny dać się odkręcić. Na wszelki wypadek, przed odkręcaniem, ,,poproś" je młotkiem z góry ( jedno tąpnięcie w łeb śruby). Najpierw poluzuj wszystkie. Potem zostaw tylko jedną i spróbuj lekko obrócić pokrywę termostatu. Chodzi o uszczelkę. Termostat sprawdź zalewając wrzątkiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.