fan99 Opublikowano 14 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2012 Cześć , chciałem poradzić się odnośnie problemów z przekładnią a dokładnie ze spodziną bo tam leży problem , otóż gniazdo wielowypustu wałka odpowiedzialnego za zmiane biegów uległo zużyciu w sumie to nic dziwnego bo silnik jest (chyba) z 79 roku , wogóle mało na ten temat znalazłem i małe mam doświadczenie akurat z silnikami do łodzi. Może mi ktoś wyjaśnić jak konkretnie działa zmiana biegów w takim silniku (zaburtowym , jakimkolwiek) ? i jak z demontowalnością tej spodziny , czy gniazdo tego wielowypustu może być wyjmowalne ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 14 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2012 Dwa systemy: dźwignia obrotowa albo przesuwna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fan99 Opublikowano 14 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2012 To mam ten pierwszy rysunek :) Dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.