bodzianondm Opublikowano 23 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2012 Witam, Mam problem z trymerem w silniku Yamaha 60 polega on na tym, że trymer nie opuszcza i nie podnosi się. Dolewałem płyn hydrauliczny. Miał może ktoś z was podobny problem a może ktoś wie co może być tego przyczyną? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lewar Opublikowano 23 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2012 Płyn to olej do automatycznej skrzyni biegów rozumiem. Sprawdź czy śruba odpowietrznika jest dokręcona. Powinna być u góry z boku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 23 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2012 Ale silnik pracuje czy nie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodzianondm Opublikowano 29 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2012 Witam i przepraszam ,że się nie odzywałem ,gdyż zapomniałem hasła jakiego użyłem.Z trymerem sobie poradziłem dolałem olej hydrauliczny opuściłem łódkę na przyczepie na dół i załapał.Dzięki za pomoc.Natomiast mam większy problem ,gdyż nie odpala silnik brak iskry na świecach,sprawdzałem cewki są w porządku ,może ktoś miał taki przypadek,a może zna jakiegoś speca w okolicach Warszawy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stercik Opublikowano 29 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2012 Zanim zaczniesz rozglądać się za serwisami sprawdź czy zrywka działa prawidłowo :P . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 29 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2012 Odłącz kabel manetki na złączce (przy silniku) i zakręć, ,,na krótko", rozrusznikiem jak iskra się pojawi to coś w istalacji od złączki do manetki. Zrywka, źle połączone kable itd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodzianondm Opublikowano 30 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2012 Dziś to jeszcze sprawdzę i poinformuję Was o efektach.Dzięki za info. Bodziano . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodzianondm Opublikowano 30 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2012 Dzięki mikijet,miałeś rację z tym rozłączeniem . Kręcąc na krótko iskra jest O0.Jutro szukam po drodze od manetki do silnika .Miłego weekendu,cześć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodzianondm Opublikowano 30 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2012 Sorry stercik ,twoja sugestia była również trafna.Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 30 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2012 A może manetka jest od innego typu Yamy i kable w gnieźdach mają inne funkcje. Trzeba by było poprześwietlać isprawdzić ze schematem. A może tylko dźwignia przytarła kabel zrywki i zwiera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodzianondm Opublikowano 1 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2012 No tam mam problem ,iskra jest ,ale bardzo mini i tylko na jednej świecy ,prawdopodobnie padł moduł .W lato miałem dziwne zjawisko ,podczas gdy płynąłem w pełnym ślizgu nagle zachował się tak jak gdybym manetkę cofnął na 0 i nie chciał nabrać obrotów,tylko płynął na wolnych obrotach .Trochę sobie nagrabiłem bo tego dnia płynąłem na resztkach oleju,czasami przy manetce włączał się sygnał dźwiękowy,lecz później jak by mu minęło .myślę że bez fachowca się nie obejdzie.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
musti Opublikowano 1 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2012 To normalne, ze jak jest malo oleju to wlacza sie brzeczyk i spadaja obroty... Jak zwolniles, to poziom oleju sie ustatkowal i mogles plynac dalej, ale pewnie tylko kawalek... Silnik chodzi na wolnych obrotach aby doplynac do bazy i uzupelnic olej... Raczej nie ma to zwiazku z opisanym problemem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodzianondm Opublikowano 10 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2012 Drodzy koledzy miałem speca od silników i powiedział ,że to na bank moduł i żeby go kupić to minimum 1500 zł , myślę że aby go już kupować , to należałoby sprawdzić ten uszkodzony ,tylko może ktoś wie w jaki sposób.Mam też pytanie może ktoś posiada do sprzedania używany -sprawny?Moduł ma symbol YAMAHA HITACHI TIA03-12A i poniżej nr 9Z13 dołączam zdjęcie modułu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 10 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2012 http://forum-motorowodne.pl/yamaha/yamaha-55/15/ http://www.elserwis-info.pl/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodzianondm Opublikowano 11 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2012 Jak widzę mikijet Ty jesteś niezawodny ,oby taki był mój silnik.Zadzwoniłem do gości z tego linku co otrzymałem od Ciebie i otrzymałem info, że nie ma problemu ze sprawdzeniem ,a regeneracja to koszt od 300 do 500 zł ,w zależności od modelu.Dodatkowo posiadają różne inne części.Przed nami zima ,więc mam trochę czasu, aby wszystko dopiąć na ostatni guzik.Poinformuję o efektach.Serdeczne dzięki wesołych Świąt. C:-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.