fredt Opublikowano 21 Lipca Udostępnij Opublikowano 21 Lipca Wczoraj pływałem na jeziorze 30 min bylo ok wpłynąłem na płytką zatokę 1,5m wody-chyba cieplejsza plywalem tam ok 20min tylko na wolnych obrotach i odezwał sie ciągły alarm w manetce. Sprawdziłem silnik dośc gorący,pożniej po wypłynieciu i ok 3 tyś obr nie bylo juz sygnału silnik chłodniejszy .Zauważyłem że z otw kontrolnego woda leci bo leci ale nie bardzo pod ciśnieniem jak np w nowym silniku mojego znajomego ,Czy czas na impeler ? bo u kolegi np woda natychmiast leci po włączeniu silnika pod sporym ciśnieniem nawet na wolnych obrotach. U mnie po ok 1-2 sek i wyraźnie pod mniejszym ciśnieniem na wolnych obrotach niż u niego..Jak myślicie wolne obroty plus cieplejsza woda i mniejsza wydajność mogły załączyć alarm? Ciekawe za zegar multi tach yamahay nie zapalił kreseczki symbolu nad piktogramem termometru. Mimo że przy odpalaniu oba piktogramy ten temp i ten oleju zapalają sie na chwile i gasną jak powinno być .Czy silnik moze sie zacierać czy co? olej ok jasny zmieniany niedawno Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mike217 Opublikowano 21 Lipca Udostępnij Opublikowano 21 Lipca Wirnik i termostat do sprawdzenia . Wirnik wiadomo jak odkształcony mocno wymienić a termostat sprawdzić w garnku z wodą przy pomocy termometru . Powinien otwierać się przy około 50-55 stopniach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smoki3 Opublikowano 21 Lipca Udostępnij Opublikowano 21 Lipca Też bym zaczął od tego w jakim jest stanie wirnik, czy obudowa pompy nie jest zapchana w spłodzenie no i termostat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fredt Opublikowano 22 Lipca Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lipca (edytowane) Ok działam i dam znaka Ok tak wygląda wirnik wyjęty kilka dni temu łopatki były dużo bardziej zgięte teraz jakby zaczęły się prostować nie wygląda źle No ale chyba jednak założę nowy dam znak a za kilka dni to i jak Edytowane 24 Lipca przez fredt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fredt Opublikowano 25 Lipca Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lipca Czy płukanie silnika Yamaha za pomocą oryg wyprowadzonego weża z nakrętką z boku silnika płucze cały układ ? tzn mały i duży obieg ? pytam bo chciałbym wyczyścić obieg z kamienia bez zdejmowania stopy .Po prostu chciałbym nalać chemii do beczki i płukać zewnętrzną pompką wprowadzając roztwór do tego właśnie węża? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mike217 Opublikowano 25 Lipca Udostępnij Opublikowano 25 Lipca Nowy wirnik i będzie ok . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fredt Opublikowano 29 Lipca Autor Udostępnij Opublikowano 29 Lipca Załozony nowy wirnik ,silnik wypłukany odsalaczem ,teraz jest ok,w sumie to nie wiem co pomogło wirnik czy płukanie troche syfu było Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.