Autor Wątek: Yamaha 90 km 2T zaburtowy brak mocy po ok 2 min,zachowuje sie jak brak oleju  (Przeczytany 801 razy)

Czerwiec 11, 2018, 21:04:55
  • Nowy Użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 5
    • Oslo
  • Akwen: Jeszcze nie pływam
Witam,
posiadam łodz z silnikiem zaburtowym Yamaha 90 km 2T .Jak silnik jest zimny wszystko jest OK,wchodzi na obroty. Po przeplynieciu ok 2-3 min traci moc,obroty spadaja do 2700  i zachowuje sie jakby nie bylo oleju w zbiorniku. W silniku zostala zmieniona pompa olejowa,wyczyszczone gazniki,nowe swiece,zmieniony filtr paliwa,oczywiscie olej w zbiorniku jest.
Orientuje sie ktos co to moze byc?
Pozdrawiam Milosz

Czerwiec 11, 2018, 21:09:45
Odpowiedź #1
Pod ten sam układ alarmowy podłączony jest czujnik temperatury!

Czerwiec 11, 2018, 21:29:55
Odpowiedź #2
  • Nowy Użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 5
    • Oslo
  • Akwen: Jeszcze nie pływam

Czerwiec 11, 2018, 22:34:40
Odpowiedź #3
  • Administrator
  • *****
  • Wiadomości: 5417
  • Motorowodny Sternik Morski
    • Szczecin
  • Akwen: Dolna Odra i Zalew Szczeciński
Pzdr,
Arek

Eurocrown 195CCR + Mariner Optimax 135

Czerwiec 11, 2018, 23:03:11
Odpowiedź #4
  • Nowy Użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 5
    • Oslo
  • Akwen: Jeszcze nie pływam
To w takim razie co zrobic ?Odlaczyc czujnik  temp?

Czerwiec 11, 2018, 23:09:41
Odpowiedź #5
  • Nowy Użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 5
    • Oslo
  • Akwen: Jeszcze nie pływam
Ale nic nie piszczy w manetce jak przejdzie w tryb awaryjny. Raz sie zdazylo ze na zimnym silniku pisczalo ale po wylaczeniu zaplonu i ponownym wlaczeniu przestalo piszczec.
Dzieki za info.

Czerwiec 12, 2018, 10:31:01
Odpowiedź #6
  • Administrator
  • *****
  • Wiadomości: 5417
  • Motorowodny Sternik Morski
    • Szczecin
  • Akwen: Dolna Odra i Zalew Szczeciński
Pzdr,
Arek

Eurocrown 195CCR + Mariner Optimax 135

Czerwiec 13, 2018, 22:17:09
Odpowiedź #7
  • Nowy Użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 5
    • Oslo
  • Akwen: Jeszcze nie pływam
Wita,
sprawdzilem termostat i wyglada ok, ale nie wiem czy dziala poprawnie. Nie mam juz sily i nerwow i oddaje lodz do serwisu :(
Dam znac  jak bedzie ok.
Dzieki wszystkim za pomoc.

POzdrawiam

Milosz