marley Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Witam Nabyłem ten silnik używany odd dilera Yamahy na Zachodzie. Nie było go okazji sprawdzić dopiero teraz silnik jest z końca 2010 roku. Odpala od pierwszego strzału , na luzie wszystko OK , na małej prędkości chodzi pięknie Dopiero jak dam mocniej gazu to wpada w wibrację i przestaje chodzić na wszystkie cylindry, wymieniłem świece , sprawdziłem ciśnienie na tlokach , sprawdziłem tez trasę paliwowa , wyglada tak jakby brakowało mu paliwa filtr wstępny przed pompą wymieniony! macie jakieś sugestie oprócz tego żeby ciagac cała łajbę do serwisu na komputer. Z góry dziękuje czytałem wcześniejszy wątek z silnikiem 150 podobne objawy ,niestety nie jest opisane jak sprawa się zakończyła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
7mka Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Może być wypadanie zapłonu odczytać błędy na początek jak to się robi muszą napisać mądrzejsi ode mnie ;D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marley Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Może być wypadanie zapłonu odczytać błędy na początek jak to się robi muszą napisać mądrzejsi ode mnie ;D Witam dzięki za podpowiedź niestety nie jest to wypadanie zapłonu, poczekam na servis zgodzili się przyjechać do łodzi 100 km.(ciekawe ile mnie skasują ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Jak są błędy to przechodzi w tryb awaryjny i na początek pow. ok. 3500 się nie wkręci. Jak błędów jest więcej to ,,zgubi" następny cylinder i max obroty spadną jerszcze niżej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marley Opublikowano 3 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2014 Witam dzieki za info Chłopaki z serwisu wypieli komputer nie pokazuje żadnych błędów Zrobili program diagnostyczny i niby wszystko ok. Wymieniłem świece , zmieniłem cewkę sterującą 1 i 4 garem Narazie czekam na cewką sterującą 2 i 3 nie dotarła jeszcze z magazynu w Holandii . Będę dalej pisał ja sprawa wyglada. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marley Opublikowano 7 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2014 Witam koledzy , może ktoś się orientuje czy cewką sterującą 1 i 4 świeca orać 2 i 3 w silniku F 115 4 storqe , Ma jakiś zamiennik ,może jakiś motocykl czy tylko oryginał ( cena trochę porażająca). Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
7mka Opublikowano 7 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2014 Jak są błędy to przechodzi w tryb awaryjny i na początek pow. ok. 3500 się nie wkręci. Jak błędów jest więcej to ,,zgubi" następny cylinder i max obroty spadną jerszcze niżej. Mam nadzieje ze to wykluczyles zanim kupisz cewki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 7 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2014 Jak są błędy to wypadają zapłony i właśnie cewki są odłączane. Sprawdź motor po skasowaniu błędów, jak pisze 7mka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marley Opublikowano 8 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2014 Witam , ale po wpięciu komputera nie ma żadnych zapisanych błędów ani w trakcie pracy nie pokazuję żadnych bieżących błędów. pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 8 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2014 1.Wymontuj i sprawdź cewkę 2.Sprawdź czy z ECM wychodzi napięcie sterujące cewką ( błędu moźe nie być ale kabelek nie ma przejścia) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
walkerjohn Opublikowano 8 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2014 Witam miałem kiedyś taki problem! i okazało się że zapchany był jeden z wtrysków! wykręciłem wtryski zawiozłem do czyszczenia potem zamontowałem i po sprawie! koszt czyszczenia 150zł. Pozdrawiam Jacek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
solas63 Opublikowano 8 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2014 Skoro nie pokazuje błędów można by założyć że coś z paliwem,zakładając że elektrykę komputer by pokazał. Tak dla waszej informacji chcę powiedzieć że założyłem kiedyś dwie świece nowe z pudełka NKG i jedna była niesprawna. A ile się naszukałem dlaczego jeden cylinder z dwóch nie pracuje,tego już nie powiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marley Opublikowano 11 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2014 Witam ponownie , chce poinformować że problem rozwiązany okazało się jak zwykle że mała pierdoła a zamieszanie ogromne, Wina nie była po stronie silnika , elektryk który łączył mi zegary a mam zegary analogowe nie oryginalne z Yamahy Pomyli przewody masy i to sialo na sterownik zaplanu no i działy się cuda. Po rozłączeniu zegarów jak ręka odjął wszystkie problemy zniknęły , na dodatek jak zamienił przewody masy wszystko działa i zegary też :-) Pozdrawiam wszystkich i dzięki za wszesniejsze sugestie i pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zibi Opublikowano 11 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2014 Dobrze, że to elektryk nawalił ;) bo gdyby moduł nawalił, to dopiero byłby problem :) :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 11 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2014 ,,Narazie czekam na cewką sterującą 2 i 3 nie dotarła jeszcze z magazynu w Holandii." - no to będziesz miał zapasową. :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czeburaszka710 Opublikowano 11 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2014 Mnie tam bardziej zastanawia sprawa zakłóceń , skoro byli a tak przynajmniej stwierdzono ( zegary przecie przez szynę podłączane ) to magistrala danych nie pracowała poprawnie , to co w takim razie pokazywał komp diagnostyczny ???? Może grę telewizyjną podłączyli zamiast softu diagnostycznego ;D , znam taki przypadek jak Litwinów w jednym warsztacie na kasę naciągnęli . Bo nie wierzę że odpinali magistralę od zegarów i w taki sposób gubili część możliwych usterek związanych z piereferiją silnika . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 11 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2014 Program demo podłączyli i diagnozowali. Na finał , jak to w demo, wsio było o.k. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.