Sledzix Opublikowano 30 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2019 Witam! Mam pewien problem ze swoja Yamaha 15 km otóż problem w tym ze schodzi mi z obrotów kiedyś plywalem po 38/40 km/h a teraz osiągnąć 30 to jest wyczyn silnik po odpaleniu wkręca się a po chwili spada niestety brak mi juz pomysłów co to może być może, ktoś mial podobna sytuacje i pomoże bo juz sił brak poniżej link do filmiku jak schodzi z tych obrotów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 1 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2019 Na pierwszy ogień linia paliwowa, włącznie z gaźnikami i urządzeniem ssania, do przeglądu. 1.Spróbuj w tym momencie podpompować gruszką. 2. Załącz w tym momencie ssanie. Zakładam, że odpowietrznik odkręcony. ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sledzix Opublikowano 1 Grudnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2019 Pompowanie gruszką nic nie daje, ssanie automatyczne , oczywiście ze odpowietrznik odkręcony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mati82 Opublikowano 1 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2019 Zainteresuj się pompka przyspieszają w gazniku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raczekp1 Opublikowano 1 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2019 czyli tw rady które przyjmowałes na jerku nie pomogły. wróciłes do orgilnalnych dysz na gazniku 15 km? lub czy masz gaznik od tej oryginalnej 15stki? podmień srube bo troche pachnie mi slizgająca sie srubą. a co z tym ładowaniem co dokładaleś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sledzix Opublikowano 1 Grudnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2019 Dysze są włożone oryginalne te na których był silnik od nowości, o ładowanie chodziło żeby odpiąć regulator ze może coś z prądem być nie tak wszystko odpięte. I nic a pomysłów brak można ta srube sprawdzić jakoś na sucho czy się ślizga? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raczekp1 Opublikowano 1 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2019 lepiej z wodą sprawdzic tą srube na sucho jeszcze sie zatrze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 1 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2019 ,,... ssanie automatyczne..." sprawdź czy działa. Iglica ma się wysunąć po jakimś czasie i zamknąć kanał paliwa rozruchowego. Jak wyglądają świece? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sledzix Opublikowano 1 Grudnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2019 Świece trochę przykopcone a czarno, iglica po podpięciu pod aku 12v wysuwa się ale czy czy w gaźniku zamyka to ciężko powiedzieć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 1 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2019 Albo za dużo paliwa albo olej wchodzi do cylindra. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mike217 Opublikowano 1 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2019 Walczyłem z tym z pół roku w identycznym silniku . Okazało się że problemem było zbyt wolne napelnianie gaźnika . Wynikało To z zapchania się otworka który zamyka igła . Sama igła jest w tym modelu badziewna i zbyt mało się otwiera . Pomaga szlifniecie tego plastikowego grzybka na jej końcu . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sledzix Opublikowano 1 Grudnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2019 Która igła ?? Najgorsze jest to ze to wszystko dzieje się cyklicznie tzn, raz jest wszystko ok a drugi raz jest dupa i spada jak na filmie powyżej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mike217 Opublikowano 1 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2019 To nie to. Dopiero teraz oglądałem film . To wyglada jak by silnik wchodził w ogranicznik obrotów spowodowany albo ciśnieniem oleju albo marnym niewydajny chłodzeniem. Wyjmij mu termostat i sprawdz . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sledzix Opublikowano 1 Grudnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2019 Moze to głupie pytanie ale gdzie on ma termostat a z ciśnieniem oleju przecież tam nie ma pompy oleju to ma jakieś znaczenie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raczekp1 Opublikowano 2 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2019 pompa oleju jest na wałku rozrządu. pod głowicą. zeby sie do niej dostac trzeba zerwac głowice. ale to nie sprwa pompy. slabe olejenie i na bank przytarłby sie na górnym korobowodzie i górnych panewkach wału termostat na z boku na stronie dekla wydechowego/płaszcza wodnego. sprawdzaleś czy w silniku nie za duzo oleju? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.