Skocz do zawartości

Yamaha F50


jarekjarek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich po dłuższej przerwie.

Po zimowej długiej przerwie pierwsza próba odpalenia silnika, oczywiście po czyszczeniu, wymianie filtrów paliwa etc- silnik zaskoczył po długim czasie, na dużym gazie. Dodatkowo, wyciek paliwa spod zespołu gaźników. Po tym zdarzeniu gaźniki zdjęte, rozkrecone, wyczyszczone, dysze przedmuchane, pływaki ok, uszczelki również. sprawdzone przewody paliwowe, te podejrzane wymienione. Sprawdzona pompka paliwowa. Wszystko złożone. Przy kolejnych próbach odpalania, wycieków paliwa brak, silnik tylko zapala na 1/2, 3/4 gazu. Po zmniejszeniu obrotów gasnie. Objaw jakby dostawał mało paliwa i na niższych obrotach nie pali na wszystkie cylindry. Świece przemieniane, oraz próby na różnych liniach paliwowych. Może ktoś podpowie jakim tropem iść dalej? Silnik yama F50 AEM rocznik 2001.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy śruba regulacji mieszanki została także wykręcona do czyszczenia ? Jesli tak, to czy policzyłes liczbę obrotów o ile została wykręcona ?Wygląda, tak jakby nie dostawał powietrza i gaśnie. To testów wykręcaj ja o pół obrotu i próbuj odpalać. Zmieniłbym jeszcze na twoim miejscu świece, koszt nie duży a 100% wykluczysz ten czynnik.

 

Jeszcze pytanie o paliwo, stare spuszczone i zalane świeże ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...