Kamrob Opublikowano 11 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2021 Silnik odpala bez problemów, przez ok 1h pracuje bez najmniejszych problemów zarówno na luzie jak i biegu roboczym, elastyczność obrotów i dynamika silnika zadowalająca. Zero ostrzeżeń z komputera silnika. Po tym czasie przy pływaniu na małych obrotach 700-1200 pojawia się problem polegający na: silnik zaczyna drgać, następnie gaśnie. Pomaga przepompowanie gruszką. Rozruch następuje bezproblemowy. Silnik pracuje przez jakiś czas bezproblemowo i sytuacja sie powtarza. Czas pomiędzy kolejnymi zdarzeniami (gaśnięciem silnika) zależy od obrotów silnika( czym niższe obroty silnika tym częściej gaśnie) oraz od temperatury wody i powietrza. Im zimniejsza temperatura otoczenia (wody i powietrza) tym te czasy się wydłużają. W okresie jesienno-zimowym problem praktycznie zanika. Silnik miał problem z zakamienieniem termostatu(termostat wyczyszczony, sprawdzony, sprawny) Komputer diagnostyczny pokazuje zero błędów, ale był podłączony zaraz po odpaleniu, czyli przed tym czasem kiedy dochodzi do pierwszych gaśnięć. Nowa oryginalna pompa niskiego ciśnienia Linia paliwowa szczelna nowe oryginalne złącza paliwowe nowa oryginalna gruszka odpowietrznik zbiornika drożny Filtr paliwa z odstojnikiem wody nowy nowy oryginalny filtr niskiego ciśnienia nowy filtr wysokiego ciśnienia nowe świece zapłonowe cewki, przewody wysokiego napięcia sprawdzone Połączenia elektryczne sprawdzone silnik 2200mth Proszę o jakieś pomysły bo mi sie już skończyły >:( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bercik Opublikowano 11 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2021 A może to coś z chłodzeniem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pietiabo Opublikowano 11 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2021 Brakuje powietrza pod czapką zdejmij czapkę i po próbuj popływać.Miałem taka jamke z 2009 roku i w upalne dni potrafiła zgasnąć na wolnych.Poprostu za gorąco pod czapką Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamrob Opublikowano 15 Lipca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2021 Wyczytałem w internecie że to pewnie chłodnica paliwa jest zawalona. Muszę ją przeczyścić. Ale trochę nie wiem jak się do tego zabrać. Popatrzyłem na silnik i tam trzeba wtryski odpinać żeby się dostać. Dam znać jakie efekty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikijet Opublikowano 15 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2021 Pozdejmuj węże z chłodnicy paliwa i zapuść motor. Przegazuj i sprawdź gdzie jest niedrożność. Na niskich obrotach nie powinien mieć problemów z powodu wrzenia paliwa. Szukałbym przyczyny w niskim ciśnieniu oleju. Jaki olej lejesz? 10W40 czy 10W30? Sprawdź też poziom oleju czy czasem nie przybywa. Szukaj czegoś takiego: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.